Szerző Téma: Zárt kocsik  (Megtekintve 934 alkalommal)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Zárt kocsik
« Dátum: 2011. szeptember 15. - 17:40:02 »
0 Show voters
Hello!
Az a problémám, hogy megcsináltam azt, hogy amikor elindul a szerver akkor a kocsik amik levannak téve, lelegyenek zárva és egy emberke kitudja õket nyitni.
kb az elsõ 10 kocsinál tökéletesen mûködött, de a többinél nem.
Szóval valami megoldás kellene, hogy hogy csinálhatnám meg.

Zárt kocsik
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 15. - 18:10:55 »
+1 Show voters
Ciklussal van megcsinálva?

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Zárt kocsik
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 16. - 15:00:44 »
0 Show voters
Úgy van, hogy game mode init alatt le van zárva
Szóval
 
enum vInfo { vLock, };
new RandInfo[26][vInfo];
Gamemodeinit
RandInfo
  • [vLock] = 1;

 
Az x-nél voltak a kocsi IDk, csak régebben töröltem és most nem si tudom biztosan, de remélem ennyi elég.

Zárt kocsik
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 16. - 15:07:12 »
0 Show voters
Nem nagyon értem,de szerintem a régi hanyagoljuk!
Rakd be ezt az OnVehicleSpawn callback végére,ez fogja bezárni az autókat a szerver indításakor:
[pawn]
for(new i=1; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
for(new i2=0; i2 < MAX_PLAYERS; i2++)
        {
            if(i2 == playerid) continue;
            SetVehicleParamsForPlayer(i,i2,0,1);
        }
}[/pawn]

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Zárt kocsik
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 16. - 17:50:36 »
0 Show voters
Ahha, értem köszi, ha nem sikerül majd írok. Persze az soká lesz mert most még csak infót gyüjtök :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal