-
Sziasztok.
Amikor meg javíttatom a kocsimat Karosszériát akkor a Kocsi Életét is fel viszi mi közbe ez a függvény van meg adva:
RepairVehicle(VehID);
De ha csak a motor hibát akarom javítani az az a Kocsi Életét ezzel a függvénnyel:
SetVehicleHealth(VehID, 1000.0);
Akkor csak a Kocsi életét tölti fel. De hála a jó égnek a Karosszériát nem javítja meg!!
Tudnátok segíteni?
-
Szia.
Itt egy sor, ezzel próbáld ki:
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
Elvileg mûködnie kell.
( Ha jól értelmeztem az egész kocsit (hp + kinézet) meg akarod javítani csak nem nagyon jön össze. ez azt csinálja.)
Üdv: Energetic
-
Tehát azt akarod, hogy ha nem adod meg a SetVehicleHealth függvényt, csak a RepairVehicle-t, akkor csak karosszériát szereljen?
Nem teszteltem, de elv. nagyon egyszerû.
itt egy röpke kis kód:
new Float:hp;
GetVehicleHealth(vehicleid,hp);
SetVehicleHealth(vehicleid,hp);
Remélem segített
-
A RepairVehicle függvény Meg javítja az egész kocsit :( És nekem csak az kell hogy csak a Karosszériát.
Mert a SetVehicleHealth az Mükszik..
-
Tehát azt akarod, hogy ha nem adod meg a SetVehicleHealth függvényt, csak a RepairVehicle-t, akkor csak karosszériát szereljen?
Nem teszteltem, de elv. nagyon egyszerû.
itt egy röpke kis kód:
new Float:hp;
GetVehicleHealth(vehicleid,hp);
SetVehicleHealth(vehicleid,hp);
Remélem segített
kihagytad az egyik fontos részt :)
new Float:hp;
GetVehicleHealth(vehicleid,hp);
RepairVehicle(vehicleid); // ezt
SetVehicleHealth(vehicleid,hp);
-
igen, most akrtam írni :D
Amúgymeg itt az elv, hogyan mûködik:
Létrehoz egy lebegõpontos értékû változót*
Lekéri a kocsi életét, és ,,belerakja\" a \"hp\" nevû változóba*
majd megjavítja az egész kocsit*
most pedig visszaállítja az életét.*
A karosszéria marad épp*
-
Ne értsd félre, nem neked írtam Richard :D
gondoltam :D én tudom hogyan mûködik :) :P