new eInfo[2000][info6]; //nem véletlen 2000 (mert eredetileg nem a playeridhez szerettem volna igazítani az egészet... 1. halott lett volna a 0, 2. 1 stb
enum Info6
{
Halott[24],
Halid,
Float:Posx,
Float:Posy,
Float:Posz,
Kilid,
Ok
}
Eredetileg így nézett ki:
new eInfo[2000][info6]
new Text3D:haltextek[2000];
new haltext[100];
enum Info6
{
Halott[24],
Halid,
Float:Posx,
Float:Posy,
Float:Posz,
Kilid,
Ok
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
for(new di=1; di<2000; di++)
{
if(eInfo[di][Halid] == 0)
{
GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(eInfo[di][Halott], 24, \"%s\", Nev);
eInfo[di][Halid] = pInfo[playerid][Azon];
eInfo[di][Posx] = x[playerid];
eInfo[di][Posy] = y[playerid];
eInfo[di][Posz] = z[playerid];
eInfo[di][Kilid] = pInfo[killerid][Azon];
eInfo[di][Ok] = reason;
format(haltext, sizeof(haltext), \"Hulla id: %i\", di);
haltextek[di] = CreateDynamic3DTextLabel(haltext, COLOR_GREEN, hInfo[di][Posx], hInfo[di][Posy], hInfo[di][Posz], 30.0);
break;
}
}
return 1;
}