GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2011. december 13. - 22:39:25
-
Megcsináltam az NPC-t Kiírja a cmd ablakban hogy Incoming Connection (IP)... Aztán ennyi.. nem mutatja se a playerlist-en stb..
-
Megcsináltam az NPC-t Kiírja a cmd ablakban hogy Incoming Connection (IP)... Aztán ennyi.. nem mutatja se a playerlist-en stb..
Hát talán ha látnánk a szkriptet... ::|
-
GameMode-ba van beágyazva..
[pawn]new DaveVehicle;[/pawn]
[pawn]{
print ( \"NPC Betöltése!\" );
print ( \".\" );
print ( \"..\" );
print ( \"...\" );
print ( \"....\" );
print ( \".....\" );
print ( \"NPC Betöltve!\" );
DaveVehicle = AddStaticVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3);
}[/pawn]
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/driftbemutató\", true) == 0)
{
ConnectNPC (\"Dave\", \"hogydrifteljunk2\");
SendClientMessage(playerid,green,\"Figyelj és tanulj;)\");
PutPlayerInVehicle(playerid,DaveVehicle, 1);
return 1;
}[/pawn]
[pawn]
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Dave\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, DaveVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
}
return 1;
}
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}[/pawn]
-
Npc modes mappába létre van hozva ?
Rec fájl?
-
Igen, létrehoztam a rec filet.
a pwn ami az npc-t tartalmazza:
[pawn]
#define RECORDING \"hogydrifteljunk2\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
[/pawn]
-
Mivel NPC-t alapból nem mutatja a playerlist.
-
Jó, de nem is connectel... mármint kiírja hogy incoming connection(ip) de utána nem látom semmi nyomát a szerveren se azt a logban hogy Connected....stb
-
server.cfg ---> maxnpc 0 ---> maxnpc érték amenyi npc-t engedélyezel, pl.: maxnpc 1 így 1 npc csatlakozhat maximum