#include <streamer>
public OnPlayerConnect(playerid){ RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25); return 1;}
stock MapBetolt(){ // Ide amit létre kell hozzni mappot.}
public OnGameModeInit(){MapBetolt();}
A limit az 1000 arra figyelj
Nah majd én segítek Egyszerû az egész Na de le is írom #include <streamer> Ezt rakd a mód tetejére. public OnPlayerConnect(playerid){ RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25); return 1;} így rakd az eltávolításokat. OnPlayerConnect alá. stock MapBetolt(){ // Ide amit létre kell hozzni mappot.} Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver. public OnGameModeInit(){MapBetolt();} És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.Hát ennyi lenne [/quote]Nyilván tallózta a streamer függvénykönyvtárát a mód elején, és mindent a megfelelõ helyre rakott ugyanis csak nem hülye. Vagy ha igen, akkor no comment... Na meg amúgy sem az volt a kérdése, hogy hogyan kell õket berakni, hanem hogy miért nem látszódnak a berakott objectek... Amúgy felesleges stockba tenni, csak plusz munka neked, és a szervernek is.
#include <a_samp>#include <streamer>#include <fixchars>#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA#define COLOR_RED 0xAA3333AA#define red 0xFF0000AAAntiDeAMX(){ new a[][] = { \"Unarmed (Fist)\", \"Brass K\" }; #pragma unused a}public OnPlayerSpawn(){ AntiDeAMX();}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){return 0;}public OnFilterScriptInit(){CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!return 1;}public OnFilterScriptExit(){DestroyAllDynamicObjects();}
CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!! [/quote]Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateObejctbõl 1000-t betölt többet nem.Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!És 1 db pawno legyen a gépeden.
A limit az 1000 arra figyelj CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!! [/quote]Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateDynamicObejctbõl 1000-t betölt többet nem.Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!És 1 db pawno legyen a gépeden. [/quote]Fu*k logic.. Azt írtad, hogy a dynamicból 1000 a limit, majd azt, hogy váltson dynamicra. WTF? Máskor fogalmazd meg rendesen, mert így valótlant állítottál. Pawnoból pedig lehet akármenny a gépén, nem tudom, mi ez az egy legyen a gépeden mánia...Témanyitó, az is elég f*ck logic, hogy betöltessz 6 ezer dynamicos objectet, és még mellé használsz sima objectet is, abból is 6k-t, amibõl amúgy is maximum ezer lehet.
CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!! [/quote]Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateDynamicObejctbõl 1000-t betölt többet nem.Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!És 1 db pawno legyen a gépeden. [/quote]Fu*k logic.. Azt írtad, hogy a dynamicból 1000 a limit, majd azt, hogy váltson dynamicra. WTF? Máskor fogalmazd meg rendesen, mert így valótlant állítottál. Pawnoból pedig lehet akármenny a gépén, nem tudom, mi ez az egy legyen a gépeden mánia...Témanyitó, az is elég f*ck logic, hogy betöltessz 6 ezer dynamicos objectet, és még mellé használsz sima objectet is, abból is 6k-t, amibõl amúgy is maximum ezer lehet.
Szerintem az a gond,hogy egyszerre CreateObject-et és CreateDynamicObject-et is hasznász....Használj csak CreateDynamicObject-et....
Már megoldódott.....Nem az volt a gond.A gamemode dugigvan Errorral,csak eszt eddig nem láttam a warningok miatt.Mindig ki van javitva egy error/warning jön a többi rakás.....(Azért van runtime is ...kiderült...)Azért köszönöm szépen a segítséget! [/quote]Elég amatõr dolog volt úgy próbálkozni, hogy a compiler bármi féle hibát írt. Amíg a compiler hibát jelez, AZONNAL javítsd ki azt! Addig pedi, amíg hibátlanul nem fordítod a forráskódot, ne is írj ki ide kérdést (kivéve, ha az a kapott hibával kapcsolatos), a most kiderült dolgok miatt. Mi pedig végig azt hittük, hogy hibátlanul fordítottad a módot, minden plugin rendben volt, a logban sem volt semmi hiba, s a szerver hibátlanul elindult. Közbe meg csak a forráskódodat nem fejezted be, nem írtad meg mûködõképesre.De mostmár mindegy...