Nah majd én segítek :)
Egyszerû az egész :D Na de le is írom
#include <streamer>
Ezt rakd a mód tetejére.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25);
return 1;
}
így rakd az eltávolításokat. :D OnPlayerConnect alá.
stock MapBetolt()
{
// Ide amit létre kell hozzni mappot.
}
Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver.
public OnGameModeInit()
{
MapBetolt();
}
És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.
Hát ennyi lenne :)
A limit az 1000 arra figyelj
Tévedés, ugyanis õ ezek szerint streamert használ, ahol is végtelen mennyiségû object berakható.
Nah majd én segítek :)
Egyszerû az egész :D Na de le is írom
#include <streamer>
Ezt rakd a mód tetejére.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25);
return 1;
}
így rakd az eltávolításokat. :D OnPlayerConnect alá.
stock MapBetolt()
{
// Ide amit létre kell hozzni mappot.
}
Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver.
public OnGameModeInit()
{
MapBetolt();
}
És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.
Hát ennyi lenne :)
[/quote]
Nyilván tallózta a streamer függvénykönyvtárát a mód elején, és mindent a megfelelõ helyre rakott ugyanis csak nem hülye. Vagy ha igen, akkor no comment... Na meg amúgy sem az volt a kérdése, hogy hogyan kell õket berakni, hanem hogy miért nem látszódnak a berakott objectek... Amúgy felesleges stockba tenni, csak plusz munka neked, és a szervernek is.
Akkor hogy értsétek,nem a berakással van gondom,hanem ha berakom az objectet lementem,semmilyen map nem marad bennt.
Más gm pawnojával mentem le akkor jó,viszont csak a berakott objecteket nem jelenítni meg...
Lecseréltem a streamert,akkor viszont a GM nem futott Runtime error miatt...
Igy néz ki nálam a cucc:
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <fixchars>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define red 0xFF0000AA
AntiDeAMX()
{
new a[][] =
{
\"Unarmed (Fist)\",
\"Brass K\"
};
#pragma unused a
}
public OnPlayerSpawn()
{
AntiDeAMX();
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyAllDynamicObjects();
}