ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RENDOR, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi akarsz lenni?\",\"Gyalogos rendõr (500$+1 Szint)\\nJárõr rendõr (1000$+1 Szint)\\nTitkos Szolgálat (2000$+10 Szint)\\nRohamosztagos (3000$+15 Szint)\",\"Ez leszek!\",\"Nem állok szolgálatba\");
#define DIALOG_RENDOR 1000000003
if(dialogid == DIALOG_RENDOR) { if(response == 1) { if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 && PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { switch(listitem) { case 0: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] <= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted a gyalogos felszerelésedet.\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,1); GivePlayerWeapon(playerid,3,110); SetPlayerArmour(playerid,50); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 500; SafeGivePlayerMoney(playerid, -500); varoskassza += 500; Savevaroskassza(); SetPlayerSkin(playerid, 282); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a karakterosztályt csak 1-es rang felett használhatod!\"); } } case 1: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] <= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted a járõr felszerelésedet.\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,1); GivePlayerWeapon(playerid,3,200); GivePlayerWeapon(playerid,25,200); SetPlayerArmour(playerid,50); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 1000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -1000); varoskassza += 1000; Savevaroskassza(); SetPlayerSkin(playerid, 283); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a karakterosztályt csak 1-es rang felett használhatod!\"); } } case 2: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] <= 10) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted a Titkos szolgálati felszerelésedet.\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,200); GivePlayerWeapon(playerid,4,200); SetPlayerArmour(playerid,50); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 2000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -2000); varoskassza += 2000; Savevaroskassza(); SetPlayerSkin(playerid, 272); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a karakterosztályt csak 5-ös rang felett használhatod!\"); } } case 3: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] <= 15) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felvetted a rohamosztagos felszerelésedet.\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,1); GivePlayerWeapon(playerid,3,200); GivePlayerWeapon(playerid,25,200); GivePlayerWeapon(playerid,29,200); SetPlayerArmour(playerid,100); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 3500; SafeGivePlayerMoney(playerid, -3500); varoskassza += 3500; Savevaroskassza(); SetPlayerSkin(playerid, 284); PutRiotShieldOnArm(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezt a karakterosztályt csak 5-ös rang felett használhatod!\"); } } } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Úgydöntöttél, hogy nem állsz szolgálatba.\"); OnDuty[playerid] = 0; } return 1;}
#define DIALOG_RENDOR 103
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_RENDOR)//Itt at irtad erre?DIALOG_RENDOR{if(response){return 1;}
BlackJack\" post=\"348896\" timestamp=\"1349534887\"]A public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_RENDOR)//Itt at irtad erre?DIALOG_RENDOR{if(response){return 1;} [/quote]Ezzel mi a baj?
A dialog-id nem lehet 10000 nél nagyobb, különben nem jelenik meg.EGyébként ha bemásolnád a scriptet vagy valamit, és ha elmondanád pontosan mi kell, akkor megcsinálnám neked.