Szerző Téma: Nem indul a kocsi :(  (Megtekintve 877 alkalommal)

Nem elérhető MonKey

  • 125
    • Profil megtekintése
Nem indul a kocsi :(
« Dátum: 2016. október 11. - 18:15:00 »
0 Show voters
Beraktam a szerverbe ( Nem a TAP-ba) egy jármű info-s dolgot ezt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91403
Eleinte működött minden most nem jó  :Cry2:
A hiba az hogy mintha a TogglePlayerControllable - val lefagyasztana mikor a Player beül a járgányba.
Átnéztem a kódot és semmi olyat nem találtam ami lefagyasztana.
Miért van ez?
Hogy lehet orvosolni?

Nem elérhető Levko

Nem indul a kocsi :(
« Válasz #1 Dátum: 2016. október 13. - 18:00:08 »
0 Show voters
Az az őszinte igazság, hogy én már régóta használtam ezt a sebességmérő filterszkriptet, viszont akkor nekem nem okozott ilyesfajta problémát. Hogyha a filterszkript berakása nélkül pedig változik a helyzet, magyarán szólva nincs lefagyasztva a játékos és működik minden, akkor a sebességmérő kódjában keresd a hibát. (Igazából ez a legegyszerűbb módja a kiderítésnek, hogy a játékmóddal vagy a filterszkripttel van a hiba.) Pontos időt nem tudok jelenleg mondani, mivel a családban is van egy-két elintézni valóm, de hogyha vársz holnapig akkor alaposabban átfutom a kódot és leírom a tapasztalataimat ezzel kapcsolatosan.
UI: Miután átnéztem a filterszkript kódját, sikerült megtalálni a problémádra a választ. A 919. sornál be van illesztve egy fagyasztás a játékosra, ezt írd át \'\'0-ás értékről 1-esre\'\' és elméletileg jónak kell lenni. A könnyítés céljából bemásoltam a megfelelő értékkel ellátott függvényt.
 
TogglePlayerControllable(i,1);
« Utoljára szerkesztve: 2016. október 13. - 18:14:38 írta Levko »

Nem elérhető MonKey

  • 125
    • Profil megtekintése
Nem indul a kocsi :(
« Válasz #2 Dátum: 2016. október 13. - 19:44:28 »
0 Show voters
Köszönjük!  ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal