-
Sziasztok!
mysql_fetch_row_format(row7, \"|\");
explode(row7, field7, \"|\");
mysql_free_result();
new Float:forgatas = floatstr(field7[4]) + 180.0;
new Float:z = floatstr(field7[3]) - 1.25;
CreateObject(3335,floatstr(field7[1]),floatstr(field7[2]),z,0,0,forgatas,352);
new Float:x,Float:y;
x += floatstr(field7[1]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
y += floatstr(field7[2]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
new szoveg[50];
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s\",field7[5]);
Create3DTextLabel(szoveg,0xFFFF00FF,x,y,floatstr(field7[3]),40.0,0,0);
printf(\"Tábla: %d | %s | %f | %f | %f\",i,szoveg,x,y,floatstr(field7[3]));
A consoleba tökéletesen kiírja minden dolgot de a 3dtext mégsem látszódik ingame.Miért?Elõre is köszönöm a segítséget.
Tábla: 1 | TESZT | 223.802734 | -318.720245 | 2.733099
-
http://sampforum.hu/wiki/a/Limits
-
Ha szabad kérdeznem, ez mit akar csinálni? Hova és milyen célból tesz le 3dtextet? Minek töltöd be annyira furcsán a magasságát? Vagy ez valami játékoshoz kapcsolódó dolog lenne? Miért nem a streamerét használod, amibõl végtelen lehet letéve? Annyit néztem ki belõle, hogy valamit a GetXYInFrontOfPlayer-el akarsz, és a tábla objekthez az adatbázisodból kapott információk alapján hozod létre a 3DTextet.
CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, 0xFFFF00FF, x, y, floatstr(field7[3]), 40.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 40.0);
-
Most nézem,hogy nem küldte el a választ még tegnap.
Szóval egy paranccsal lementek egy szöveget és a karakterem koordinátáit az adatbázisba.
Restartkor ide lerak egy táblát,és elé egy 3dtext-et.Azért elé,hogy hátulról ne látszódjon,hogy ha bekapsolom neki a testlos-t(most kikapcsoltam a teszt erejéig,de így se látszódik.
-
Még mindig nem jó :(
-
Sziasztok!
mysql_fetch_row_format(row7, \"|\");
explode(row7, field7, \"|\");
mysql_free_result();
new Float:forgatas = floatstr(field7[4]) + 180.0;
new Float:z = floatstr(field7[3]) - 1.25;
CreateObject(3335,floatstr(field7[1]),floatstr(field7[2]),z,0,0,forgatas,352);
new Float:x,Float:y;
x += floatstr(field7[1]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
y += floatstr(field7[2]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
new szoveg[50];
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s\",field7[5]);
Create3DTextLabel(szoveg,0xFFFF00FF,x,y,floatstr(field7[3]),40.0,0,0);
printf(\"Tábla: %d | %s | %f | %f | %f\",i,szoveg,x,y,floatstr(field7[3]));
A consoleba tökéletesen kiírja minden dolgot de a 3dtext mégsem látszódik ingame.Miért?Elõre is köszönöm a segítséget.
Tábla: 1 | TESZT | 223.802734 | -318.720245 | 2.733099
-
http://sampforum.hu/wiki/a/Limits
-
Ha szabad kérdeznem, ez mit akar csinálni? Hova és milyen célból tesz le 3dtextet? Minek töltöd be annyira furcsán a magasságát? Vagy ez valami játékoshoz kapcsolódó dolog lenne? Miért nem a streamerét használod, amibõl végtelen lehet letéve? Annyit néztem ki belõle, hogy valamit a GetXYInFrontOfPlayer-el akarsz, és a tábla objekthez az adatbázisodból kapott információk alapján hozod létre a 3DTextet.
CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, 0xFFFF00FF, x, y, floatstr(field7[3]), 40.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 40.0);
-
Most nézem,hogy nem küldte el a választ még tegnap.
Szóval egy paranccsal lementek egy szöveget és a karakterem koordinátáit az adatbázisba.
Restartkor ide lerak egy táblát,és elé egy 3dtext-et.Azért elé,hogy hátulról ne látszódjon,hogy ha bekapsolom neki a testlos-t(most kikapcsoltam a teszt erejéig,de így se látszódik.
-
Még mindig nem jó :(