#include <a_samp>new SkinID[MAX_PLAYERS];#include <dini>#include <dudb>public OnPlayerConnect(playerid){SkinID[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"info/%s.ini\", name);if(fexist(string)){ SetPlayerScore(playerid, dini_Int(string, \"Pont\")); SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(string, \"Penz\")); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(string, \"Skin\"));}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Pont\", 0);dini_IntSet(string, \"Penz\", 0);dini_IntSet(string, \"Skin\", 0);}}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"info/%s.ini\", name);if(fexist(string)){dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));}}
Óköszi megy a +:)Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 14:39:03 )Na lett még 1 probléma... ugye a skint is bekéne töltenie connectnél.. hiába írom át a szöveges .ini-ben nem azt tölti be...
Óköszi megy a +:)Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 14:39:03 )Na lett még 1 probléma... ugye a skint is bekéne töltenie connectnél.. hiába írom át a szöveges .ini-ben nem azt tölti be... Skint connectnél minek betölteni? Ott nem tudod értelmesen használni. Spawnoláskor lenne ajánlott betölteni a skint. [/quote]Így van, de ettõl függetlenül nem fogja lementeni a játékos skinjét, ha játékos id helyett a skin id-t adja meg.