CMD:f(playerid,params[]){ new slot, id, fegyo, ammo;if(!strcmp(params[1],\"e\",true)){ if(params[1]) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /fegyver elõvesz [név / id]\"); if(params[2] == id)if(id < 1 || id >= sizeof(aWeaponNames)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyver\"); slot = GetGunSlot(id);GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo);if(fegyo != id || ammo == 0) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyvered!\"); if(TiltottFegyver(id)){ SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\"); FegyverElvesz(playerid, id); return 1;}if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\");Fegyvere[playerid] = id;SetPlayerArmedWeapon(playerid, id);SendClientMessage(playerid,-1,\"Elõvettél egy fegyvert!\");if(id >= 24 && id <= 34){ ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0);}}//else {SendClientMessage(playerid,Red,\"/f [e]\");}return 1;}
CMD:f(playerid, params[]) return cmd_fegyver(playerid, params[]);CMD:fegyver(playerid, params[]){new muvelet[8], id, slot, fegyo, ammo;if(sscanf(params, \"s[8]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) [név / id]\");if(!strcmp(\"e\", muvelet, true) || !strcmp(\"elovesz\", muvelet, true) || !strcmp(\"elõvesz\", muvelet, true)) {if(!sscanf(params, \"s[8]d\", muvelet, id)) { if(id < 1 || sizeof(aWeaponNames) <= id) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Nincs ilyen fegyver!\"); slot = GetGunSlot(id); GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo); if(fegyo != id || ammo == 0) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Nincs ilyen fegyvered!\"); if(TiltottFegyver(id)) { SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\"); return FegyverElvesz(playerid, id), 1; } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\"); Fegyvere[playerid] = id; SetPlayerArmedWeapon(playerid, id); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elõvettél egy fegyvert!\"); if(24 <= id <= 34) ApplyAnimation(playerid, \"UZI\", \"UZI_reload\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);}}return 1;}
CMD:f(playerid,params[]){ new muvelet[30],fegyver[32],fegyvere,loszer;if(sscanf(params,\"s[30]\",muvelet)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) k(elrak) r(eload)\");if(Egyezik(muvelet,\"e\")){ if(!sscanf(params,\"s[30]s[32]\",muvelet,fegyver)){ fegyvere = -1; for(new w; w < 48; w++) if(strfind(aWeaponNames[w],fegyver,true) != -1){ fegyvere = w; break; } if(fegyvere == -1) fegyvere = strval(fegyver); if(fegyvere < 0 || fegyvere > sizeof(aWeaponNames)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Error: Nincs ilyen fegyver!\"); //if(pInfo[playerid][m4tar] <= 0 || pInfo[playerid][ak47tar] <= 0 || pInfo[playerid][mp5tar] <= 0 || pInfo[playerid][combattar] <= 0 || pInfo[playerid][shotguntar] <= 0 || pInfo[playerid][snipertar] <= 0 || pInfo[playerid][rifletar] <= 0 || pInfo[playerid][deagletar] <= 0 || pInfo[playerid][silencedtar] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs tárad!\"); //if(pInfo[playerid][m4] <= 0 || pInfo[playerid][ak47] <= 0 || pInfo[playerid][mp5] <= 0 || pInfo[playerid][combat] <= 0 || pInfo[playerid][shotgun] <= 0 || pInfo[playerid][sniper] <= 0 || pInfo[playerid][rifle] <= 0 || pInfo[playerid][deagle] <= 0 || pInfo[playerid][silenced] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs fegyvered!\"); if(Eloveve[playerid] == 0) { //if(!strcmp(fegyver,\"m4\",true)) if(Egyezik(fegyver,\"m4\")) { pInfo[playerid][m4tar] -= 1; loszer = 50; pInfo[playerid][m4loszer] -= loszer; pInfo[playerid][m4] -= 1; GivePlayerWeapon(playerid,fegyvere,50); Eloveve[playerid] = 1; } }else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Van már a kezedben fegyver!\");}}else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) [Fegyver Név / ID]\");}} return 1;}
if(Eloveve[playerid] == 0)