GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Blowy - 2014. Október 21. - 19:44:39

Cím: Nem fut le OnPlayerEditObject
Írta: Blowy - 2014. Október 21. - 19:44:39
Hali
Van egy nagyobb módom olyan (15.000 sor) és van egy kisebb is (kb. 4000) és van egy bútorrendszerem amit innen a fórumról szedtem még le..
a hiba az hogy minden módba működik az object mozgatása után a bútor mentése, kivéve a nagyobb módba a streamer mindenhol ugyanaz a verzió ( nem tudom ez számít e valamit )  ( nem a letöltött bútorrendszerrel van a probléma, mivel egy saját kódot is írtam és ott se csinált semmit a mentésnél )
Most vagy az OnPlayerEditObject nem fut le vagy az EDIT_REPSONSE_FINAL
mi lehet az ami ezt meggátolja hogy lefusson?
Cím: Nem fut le OnPlayerEditObject
Írta: rayle - 2014. Október 21. - 20:02:07
Ha streamert használsz, public OnPlayerEditObject(...) helyett public OnPlayerEditDynamicObject(...).
Cím: Nem fut le OnPlayerEditObject
Írta: Dfoglalo - 2014. Október 22. - 00:11:48
Ha valóban nem fut le, akkor az érintett módok visszatérési értékével lesz gond. Állítsd át őket az ellenkezőjére annak, amin most vannak. Valószínűleg 0-ra kell majd átállítani, azaz falsera, hogy az FS-ekben is tovább működjön normálisan. Legalábbis ennél a callbacknál is így kelle működnie, mint még jó néhánynál.
Cím: Nem fut le OnPlayerEditObject
Írta: divkn - 2014. Október 22. - 00:25:58
OnPlayerEditObject-nek nincs semmilyen visszatérési értéke, szóval az első hozzászóló válaszára voksolok én is.
Ha egy függvénykönyvtárban szerepelne már az eljárás, akkor hibát jelezne a fordító.
Cím: Nem fut le OnPlayerEditObject
Írta: Blowy - 2014. Október 22. - 17:03:17
Köszönöm a válaszokat, megpróbálom ezek alapján megcsinálni :) +