-
üdv,valami bajvan amikor nekimegyek valaminek kiirja utkoztél de nem esik anim csak kiszál de ha kiveszek a kiszállást akkor az anim megy
meglehetne csinálni hogy amikor kiszált akkor játsza le az animot?
case -val probáltam denemjo
SetPlayerHealth(playerid,80);
SendClientMessage(playerid,0x800bd9AA,\"(( Ütköztél! ))\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
case;
{
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}
-
SetPlayerHealth(playerid,80);
SendClientMessage(playerid,0x800bd9AA,\"(( Ütköztél! ))\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
így? :)
-
nemmegy :(
csak annyi h kiszáll és kéne menyen az anim de nem megy csak kiszáll,szerintem nem fér meg a két izé xd
-
SetPlayerHealth(playerid, 80.0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if (health < 80.0)
{
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}
Ez így jó kell legyen :D ;)
-
[gmod]A téma neve a pontos kérdésedre utaljon[/gmod]
-
most még aztsem irja ki hogy utkoztél és még az anim se megy
itt a teljes script és kaptam egy warningot is:
C:\\DOCUME~1\\szabi\\Asztal\\server\\GAMEMO~1\\rpmod.pwn(249) : warning 219: local variable \"health\" shadows a variable at a preceding level
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health <= 0 || health <= 900)
{
SetPlayerHealth(playerid, 80.0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if (health < 80.0)
{
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}
}
}
-
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health <= 0 || health <= 900)
{
SetPlayerHealth(playerid, 80.0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
new Float:health2;
GetPlayerHealth(playerid,health2);
if (health2 < 80.0)
{
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}
}
-
így semjó kiszáll az autobol és nemjátsza le az animot :(
-
Azért nem játsza le, mert beállítod neki az életét 80-ra, ezért nem teljesül az if feltétel. Mert 80 nem kisebb, mint 80.
public OnVehicleDamageStatusUpdate( vehicleid, playerid )
{
new
Float: fHealth;
GetVehicleHealth( vehicleid, fHealth );
if( fHealth <= 900 )
{
SetPlayerHealth( playerid, 80.0 );
RemovePlayerFromVehicle( playerid );
ApplyAnimation( playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0 );
}
return 1;
}
-
még mostsem megy :weep: :wall: csak kiszáll :\'(