Szerző Téma: Nem esik animba  (Megtekintve 1612 alkalommal)

Nem esik animba
« Dátum: 2010. szeptember 19. - 12:17:30 »
0 Show voters
 forward Health();
public Health()
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(gPlayerSpawned == 1)
            {
                new Float:health;
                GetPlayerHealth(i, health);
                if(health < 30)
                {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
                    {
                        RemovePlayerFromVehicle(i);
                        TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                        GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3);
                    }
                    TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
           ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                    ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                    GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3);
                 }
            }
        }
    }
    return 1;
}

 Üdv, mérnem esik animba hogyha 20 hp alatt van?

Yeaseiro

  • Vendég
Nem esik animba
« Válasz #1 Dátum: 2010. szeptember 19. - 12:25:16 »
0 Show voters
nah ez engem is érdekelni fog :angel:
sose játsza le nekem, de mások látják hogy én fekszek vagy valami. :dodge:

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Nem esik animba
« Válasz #2 Dátum: 2010. szeptember 19. - 13:24:16 »
0 Show voters
Ez 0.3b bug tudtommal.
oldschool

Nem esik animba
« Válasz #3 Dátum: 2010. szeptember 19. - 13:35:45 »
0 Show voters
Nekem nem ien gondom van ::| Mert ez az elõzõ modban máár tököléetesen müködött

Nem esik animba
« Válasz #4 Dátum: 2010. szeptember 19. - 14:22:12 »
0 Show voters
én ugy oldotam meg az ilyet hogy csintam 1 Másodperces timert amikor 20 alatt a hp ja és akkor 1 másodperc után csinja az animot
Igy próbáld meg:
 
forward Health();
forward anim(playerid);
public Health()
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(gPlayerSpawned == 1)
            {
                new Float:health;
                GetPlayerHealth(i, health);
                if(health < 30)
                {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
                    {
                        RemovePlayerFromVehicle(i);
                        TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                        GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3);
                    }
                    TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
           ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                    ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                    GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3);
                     SetTimer(\"anim\",1000,0);
                 }
            }
        }
    }
    return 1;
}
public anim(playerid)
{
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}

 
Így jó lesz
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 19. - 14:24:00 írta sivi151 »

Nem esik animba
« Válasz #5 Dátum: 2010. szeptember 19. - 16:48:33 »
0 Show voters
Nemjó:S

Nem elérhető Delta

  • 159
    • Profil megtekintése
Nem esik animba
« Válasz #6 Dátum: 2010. szeptember 19. - 19:53:22 »
0 Show voters

Nem esik animba
« Válasz #7 Dátum: 2010. szeptember 19. - 20:18:17 »
0 Show voters
Erroros:D Fixcarh.h meg a foreach

Nem elérhető Delta

  • 159
    • Profil megtekintése
Nem esik animba
« Válasz #8 Dátum: 2010. szeptember 19. - 20:24:50 »
0 Show voters
#include <fixchars.h> // Letöltési link: http://solidfiles.com/d/ikKV/
#include <foreach> // Letöltési link: http://solidfiles.com/d/2046/

GroX

  • Vendég
Nem esik animba
« Válasz #9 Dátum: 2010. szeptember 19. - 20:49:27 »
0 Show voters
A forcesync paraméter kell csak az ApplyAnimation végére.

Nem esik animba
« Válasz #10 Dátum: 2010. szeptember 23. - 01:58:27 »
0 Show voters
Igen Fade igazad van de ha ,1-et ír a végére akkor a következõ warning-ot fogja kidobni neki:
 
warning 202: number of arguments does not match definition

 
Menj bele a pawno mappába nyisd meg a a_players.inc-et jegyzettömbbel majd keress rá a következõre:
ApplyAnimation
majd ezután ezt a sort:
 
native ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync = 0);

 
szerkeszd erre:
 
native ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync = 1);

 
Ezután a hibaüzenet(warning) kompilálásnál nemfog elõjönni.
Ha nem menne itt van a csatolt fájl:
[a csatolmányt egy admin törölte]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal