forward Health();public Health(){ for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(gPlayerSpawned == 1) { new Float:health; GetPlayerHealth(i, health); if(health < 30) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { RemovePlayerFromVehicle(i); TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3); } TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3); } } } } return 1;}
forward Health();forward anim(playerid);public Health(){ for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(gPlayerSpawned == 1) { new Float:health; GetPlayerHealth(i, health); if(health < 30) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { RemovePlayerFromVehicle(i); TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3); } TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /service medic\", 5000, 3); SetTimer(\"anim\",1000,0); } } } } return 1;} public anim(playerid){ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);}
warning 202: number of arguments does not match definition
native ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync = 0);
native ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync = 1);