Szerző Téma: nem esik animba  (Megtekintve 852 alkalommal)

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
nem esik animba
« Dátum: 2012. Július 13. - 15:55:36 »
0 Show voters
Sziasztok! Most fejlesztgetem a módom, és megakadtam.
Amikor a játékos meghal kórházba kerül. El is teleportál oda, de nem esik animba :S
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(pInfo[playerid][korhazban] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffffff}[ ! ] {00a6ff}Mivel súlyosan megsérültél, így {ff0000}kórházba {00a6ff}kerültél!\");
    SetPlayerPos(playerid, -2668.8999023438, 665.20001220703, -0.30000001192093);
    SetPlayerCameraPos(playerid, -2672.8999023438, 661.59997558594, 0.89999997615814);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2668.8999023438, 665.20001220703, -0.30000001192093);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"korhazoff\", 10000, 0, \"u\", playerid);
ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
}
return 1;
}

 
És egy másik:
A favágós munkánál animot alkalmazok favágáshoz, de amikor a timer meghívódik, hogy leállitsa a játékost, nem törlõdik az anim:
 

public favagaski(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SendClientMessage(playerid, zöld, \"[ ! ] Indulhatsz!\");
ClearAnimations(playerid);
return 1;
}

 
remélem tudtok segiteni. Elõre is köszönöm!

dexi

  • Vendég
nem esik animba
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 13. - 16:16:42 »
0 Show voters
Az utolsónál valami helyesírási probléma lehet (kivéve ha elküldi az üzenetet).
Az elsõnél pedig próbáld meg kétszer írni az ApplyAnimation(..)-t. Mert van mikor elsõre nem megy rendesen. (tapasztalat)

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
nem esik animba
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 13. - 16:20:37 »
0 Show voters
Az utolsónál kiírja az üzenetet.
Az elsõnél pedig már próbáltam, amit leírtál, úgy sem volt jó.
Beépítettem Epsilon Animpreloader-jét. Azzal sem javult meg a probléma.

dexi

  • Vendég
nem esik animba
« Válasz #3 Dátum: 2012. Július 13. - 16:29:45 »
0 Show voters
Egyáltalán eljut odáig a kód? Nem akasztja meg valami? Hiba stb. (mind2 esetben)

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
nem esik animba
« Válasz #4 Dátum: 2012. Július 13. - 16:34:30 »
0 Show voters
Rájöttünk, hogy a fagyasztás kavar be. Nem tudjátok hogy lehetne kiküszöbölni ezt a hibát? :S
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 13. - 17:03:35 írta smart »

dexi

  • Vendég
nem esik animba
« Válasz #5 Dátum: 2012. Július 13. - 17:03:13 »
0 Show voters
Meg kéne állítania.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
nem esik animba
« Válasz #6 Dátum: 2012. Július 14. - 03:33:58 »
+1 Show voters
Úgy próbáltad már, hogy elõtte animva dobod és aztán fagyasztod meg?

nem esik animba
« Válasz #7 Dátum: 2012. Július 14. - 21:04:18 »
+1 Show voters
Egy ötlet arra hogy mindig anim-ba dobja:
 

stock ex_ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync)
{
ApplyAnimation(playerid, animlib, animname, fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync);
new animlib2[32];
new animname2[32];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib2,32,animname2,32);
while(strcmp(animlib,animlib2) || strcmp(animname,animname2))
{
ApplyAnimation(playerid, animlib, animname, fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync);
}
}
#define ApplyAnimation ex_ApplyAnimation

 
Csak tedd be a mód elejére,és ha minden igaz menni fog mindig az anim,amúgy most írtam szóval lehet benne hiba.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal