GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. augusztus 18. - 14:09:18

Cím: Nem érzékeli a checkpointot utolsó CP-nél.
Írta: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. augusztus 18. - 14:09:18
Sziasztok az lenne a gondom, hogy a stunt rendszerben az utolsó checkpointot nem érzékeli de másikakat meg igen mitõl lehet ez?
 

OnPlayerEnterCheckpoint....
                           case 3:
           {
                        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                        Stunt1CP[playerid] = 4;
              GivePlayerMoney(playerid,10000);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Checkpoint ~y~+10000$\",3000,3);
         TextDrawShowForPlayer(playerid, TextdrawStunt8);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,-3538.6685,2651.9553,9.5554,20);
      }
                   case 4:
           {
                        InStunt[playerid] = 0;
                        Stunt1CP[playerid] = 0;
                        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
              GivePlayerMoney(playerid,120000);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Cél ~y~+10000$\",3000,3);
         TextDrawShowForPlayer(playerid, TextdrawStunt9);
                         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Stunt feladat befejezve + 10000$ és +5 pont.\");
                         SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + 5 );
                        InStunt[playerid] = 0;
           TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt0);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt1);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt2);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt3);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt4);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt5);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt6);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt7);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt8);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt9);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, TextdrawStunt10);
      }
   }
}