Szerző Téma: hogy lehet valaki sebességét lemérni?  (Megtekintve 628 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehet valaki sebességét lemérni?
« Dátum: 2011. december 30. - 15:22:42 »
0 Show voters
szeretnék csinálni egy egyedi KM orát és nem tudom hogy hogyan lehet ezt megvalósítani ja és paradise RPG-n láttam olyat hogy egy jármûnek van futott KM je ez miféle? :D ezt hogy ? nem tudtam felfogni :D köszi!

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
hogy lehet valaki sebességét lemérni?
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 30. - 15:30:11 »
0 Show voters
A Paradise RPG-s engem is érdekelne,meg igazából az egész sebesség mérõ :D
Nem akarok filterscriptel szervert indítani.

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
hogy lehet valaki sebességét lemérni?
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 30. - 15:32:15 »
0 Show voters
én ezt találtam egy elég rövid speedometert de nem igazán vágom
[pawn]#include <a_samp>
new Text: esp[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
esp[playerid] = TextDrawCreate(554.0,101.0,\"         \");
TextDrawUseBox(esp[playerid],1);
TextDrawBoxColor(esp[playerid],0x00000099);
TextDrawTextSize(esp[playerid],652.0,124.0);
TextDrawAlignment(esp[playerid],0);
TextDrawBackgroundColor(esp[playerid],0x00000033);
TextDrawFont(esp[playerid],2);
TextDrawLetterSize(esp[playerid],0.399999,1.3);
TextDrawColor(esp[playerid],0xffffff99);
TextDrawSetProportional(esp[playerid],1);
TextDrawSetShadow(esp[playerid],2);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 1;
new estr[16],speed = GetSpeed(playerid);
if(!speed || speed < 0) return TextDrawSetString(esp[playerid],\" - km/h\");
format(estr,16,\"%d km/h\",speed);
TextDrawSetString(esp[playerid],estr);
return 1;
}
GetSpeed(id)
{
    new Float:s[4];
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(id),s[0],s[1],s[2]);
    return floatround(1.61*floatsqroot(floatabs(floatpower(s[0]+s[1]+s[2],2)))*100);
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)   return TextDrawHideForPlayer(playerid,esp[playerid]),TextDrawDestroy(esp[playerid]),1;
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid,esp[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid,esp[playerid]);
[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal