San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: N@rbirock - 2011. december 20. - 12:52:29
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 12:52:29
[pawn]#include <a_samp> #define COLOR_PIROS public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { AttachObjectToVehicle(18646,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); } return 1; } }[/pawn] amikor beírom semit se csinál és nem lehet átírni ugy hogy mikor beül az autoba akkor érvényesül a parancs elöre is köszönöm
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:16:26
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle persze, hogy nem csinál semmit :) ugytudom az uj SAMP-ben a limit 1000 tárgyra bõvült... 18646. tárgyat nehezen tudod rácsatolni az 1000-es limitnél :D gondolom az a MODEL akart lenni :) tehát elõször létre kell hozni... [pawn]new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0); AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:28:38
de ez egy parancs ami hozáad a jármühöz egy obiectet
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:31:56
én értem mit akartál kihozni belöle :) rácsatolni egy tárgyat a kocsira...viszont ahhoz elõször létre kell hozni azt... CreateObject-el létrehozod és AttachObjectToVehicle-vel csatolod :)
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:39:10
de nem érted ez olyan kéne legyen hogy minden jármühöz lehet csatolni ha beírod a parancsot
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:46:48
ja, hogy nem tudod értelmezni mit irtam :D a szájbarágós kód kell :D [pawn]#include <a_samp> #define COLOR_PIROS public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0); AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); } return 1; } return 0; }[/pawn] itt van :D
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:50:26
azt írja hogy a Pawn Compiler müködése leállt most mit csináljak?
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:56:31
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;]) gondolom ez a sor miatt mivel a weboldal hülyén generálja le a kódot :S public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtex[]) erre cseréld ki
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 14:04:31
igy se megy de
C:\\Users\\user\\Desktop\\nesze.pwn(10) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"obj\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
ezt mért dobja ki?
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 14:12:42
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 14:14:41
megy thx Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 20. - 15:54:35 ) nem lehet fenébb teni mert nekem kanionhoz kell
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 16:01:22
hova akarod te rakni? :D
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 16:31:19
fenébb mert a kamionon nem jelenik meg olyan lent van
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 16:49:27
akkor gondolom feljebb... [pawn]AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn] akkor ezt a sort kell módosítanod...pontosabban azt amit piros-al jelöltem... http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle bár hiába linkelem gondolom sokat nem értesz belöle :S nagyobbra kell írnod azt amit pirossal jelöltem...mondjuk 1.0-ra...próbálgatnod kell melyik lenne a legjobb :) E: ja látom itt nem müködik a színezés akkor ami között van :D