GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: N@rbirock - 2011. december 20. - 12:52:29

Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 12:52:29
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_PIROS
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
AttachObjectToVehicle(18646,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
}
return 1;
}
}[/pawn]
amikor beírom semit se csinál és nem lehet átírni ugy hogy mikor beül az autoba akkor érvényesül a parancs
elöre is köszönöm
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:16:26
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
persze, hogy nem csinál semmit :) ugytudom az uj SAMP-ben a limit 1000 tárgyra bõvült...
18646. tárgyat nehezen tudod rácsatolni az 1000-es limitnél :D
gondolom az a MODEL akart lenni :) tehát elõször létre kell hozni...
[pawn]new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:28:38
de ez egy parancs ami hozáad a jármühöz egy obiectet
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:31:56
én értem mit akartál kihozni belöle :)
rácsatolni egy tárgyat a kocsira...viszont ahhoz elõször létre kell hozni azt...
CreateObject-el létrehozod és AttachObjectToVehicle-vel csatolod :)
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:39:10
de nem érted ez olyan kéne legyen hogy minden jármühöz lehet csatolni ha beírod a parancsot
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:46:48
ja, hogy nem tudod értelmezni mit irtam :D a szájbarágós kód kell :D
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_PIROS
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/riaszto\",true)==0)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      new obj = CreateObject(18646,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,50.0);
      AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
   }
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
itt van :D
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 13:50:26
azt írja hogy a Pawn Compiler müködése leállt most mit csináljak?
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 13:56:31
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#38;#91;])
gondolom ez a sor miatt mivel a weboldal hülyén generálja le a kódot :S
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtex[])
erre cseréld ki
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 14:04:31
igy se megy de
 
C:\\Users\\user\\Desktop\\nesze.pwn(10) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"obj\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
ezt mért dobja ki?
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 14:12:42
jajj véletlen az obj-ot már nem raktam be a szájbarágósba :D
http://sampforum.hu/index.php?topic=18560.msg202712#msg202712
módosítottam :)
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 14:14:41
megy thx

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 20. - 15:54:35 )

nem lehet fenébb teni mert nekem kanionhoz kell
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 16:01:22
hova akarod te rakni? :D
Cím: nem csinál semit
Írta: N@rbirock - 2011. december 20. - 16:31:19
fenébb mert a kamionon nem jelenik meg olyan lent van
Cím: nem csinál semit
Írta: Kovacs_Richard - 2011. december 20. - 16:49:27
akkor gondolom feljebb...
[pawn]AttachObjectToVehicle(obj,GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn]
akkor ezt a sort kell módosítanod...pontosabban azt amit piros-al jelöltem...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
bár hiába linkelem gondolom sokat nem értesz belöle :S
nagyobbra kell írnod azt amit pirossal jelöltem...mondjuk 1.0-ra...próbálgatnod kell melyik lenne a legjobb :)
E: ja látom itt nem müködik a színezés akkor ami    között van :D