GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Pedró - 2012. december 18. - 15:21:19

Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: Pedró - 2012. december 18. - 15:21:19
Üdv!
Azzal a problémával sikerült összefutnom, hogy a 2. csatlakoztatott NPC-m váratlanul lecsatlakozik csatlakozás után pár másodpercel, tulajdonképpen ez egy Vonat npc lenne.. A record (.rec) fájl-t beraktam vonat.rec fájlnéven a npcmodes/recordings mappába, továbbá a npcmodes mappán belül létrehoztam a betöltetõ fájlt, vonat.pwn (és .amx):



//vonat.rec
#include <a_npc>
#define RECORDING \"vonat\"
public OnRecordingPlaybackEnd() {
StartRecordingPlayback(1, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) {
StartRecordingPlayback(1, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle() {
StopRecordingPlayback();
return 0;
}

 
 
Játékmódomban:
Létrehozom a jármûvét:



new npc_vonat_veh;

 
OnGameModeInit:
 

ConnectNPC(\"[NPC]Vonat\", \"vonat\");
npc_vonat_veh = AddStaticVehicle(538, 0, 0, 0, 0, 1, 1);

 
 
Továbbá pedig a NPC-t jármûbe is rakom OnPlayerSpawn-kor..



   if(IsPlayerNPC(playerid)) {
if(!strcmp(pName(playerid), \"[NPC]Vonat\")) PutPlayerInVehicle(playerid, npc_vonat_veh, 0);
return 1;
}

 
 
A server.cfg -ben a maxnpc beállíás értéke: 2, szóval ezzel sem lehet gond.
A másik meg, hogy a Repülõs NPC csatlakozik, tökéletesen mûködik, viszont a 2. már nem..
Ha van ötletetetek a hiba megoldására, kérem válaszoljatok.
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: ZyZu. - 2012. december 18. - 16:44:59
Az OnPlayerConnect függvénynél a regisztráláskor vagy a bejeletkezéskor lép le szerintem.. probáld berakni az OnPlayerConnect Függvény alá ezt a sort..
 
if (IsPlayerNPC(playerid))
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: Pedró - 2012. december 19. - 08:38:03
Idézetet írta: ZyZu date=1355845499\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31081\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az OnPlayerConnect függvénynél a regisztráláskor vagy a bejeletkezéskor lép le szerintem.. probáld berakni az OnPlayerConnect Függvény alá ezt a sort..
 
if (IsPlayerNPC(playerid))

 

Te birka!!
Nem tudsz olvasni/szöveget értelmezni?
MÁR 1 NPC-M JÓ.
Szóval én már alkalmaztam ezt a függvényt az OnPlayerConnect-nél.
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: lackos888 - 2012. december 19. - 20:04:27
Muti a másik NPC-dnek az npcmodesi scriptjét.
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: Pedró - 2012. december 19. - 20:12:42
ugyanez, csak repcsi-re irva a record.
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: lackos888 - 2012. december 19. - 21:09:24
Akkor nemtudom:S
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: divkn - 2012. december 19. - 21:23:03
Újraindítás után egyszerre csak egy NPC tud csatlakoztatni, ha egynél többen csatlakoznak, akkor a szerver kidobja ezzel az üzenettel.
 
Blocking xxx.xxx.xxx.xxx due to a \'server full\' attack (2)[/quote]
Adj neki 1000-2000 milliszekundumos csatlakozási idõt és csatlakozni fognak a szerverre.
Cím: Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
Írta: Pedró - 2012. december 21. - 09:09:05
Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét, idejét, a probléma a .rec fájlban volt, valószínûleg elcsesztem vele valamit, mivel alapból 4,7 megás lett a .rec fájl, amit eddig nem sokaltam, csak azután, miután újra felvettük és az csak ~1 megás lett.
Zárok!