public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { if( !strcmp( \"/players\", cmdtext, true ) ) { static szStr[ 512 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME ]; for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) { if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) ) continue; GetPlayerName( x, szName, MAX_PLAYER_NAME ); if( !szStr[ 0 ] ) format( szStr, sizeof szStr, \"%s\", szName ); else format( szStr, sizeof szStr, \"%s\\n%s\", szStr, szName ); } ShowPlayerDialog( playerid, 12, DIALOG_STYLE_LIST, \"Játékosok\", szStr, \"Ok\", \"\" ); szStr[ 0 ] = EOS; return 1; } return 0;}
Használd az OnPlayerClickPlayer függvényt.
Használd az OnPlayerClickPlayer függvényt. Gondoltam rá, de az nemhinném hogy megfelel a célomra....[/quote]Mármint úgy érted, hogy ha a nevére kattint, kiad egy másik dialógust, és továbbviszi paraméterként a kiválasztott játékos azonosítóját?( Tehát hogy tudj vele valamit kezdeni )
Ezért találták ki az online játékoslistát, amit a \'Tab\' billentyû lenyomásával jeleníthetsz meg. Minden online játékos szerepel rajta és beépített függvények szolgálnak jelen esetben a privát üzenet küldés érdekében.