if(pInfo[playerid][Hit] > 0 && killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
GivePlayerMoney(killerid,pInfo[playerid][Hit]);
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"[Vérdíj]: megkapja %s-re/ra kitûzött vérdíj összegét! ( $%d )\",pName(killerid),pName(playerid),pInfo[playerid][Hit]);
SendClientMessageToAll(COLOR_LIME,szFormat);
pInfo[playerid][Hit] = 0;
}
CMD:verdij(playerid,params[])
{
new id,osszeg;
if(sscanf(params,\"ud\",id,osszeg)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /verdij [iD] [Összeg]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Magadra nem tudsz ...\");
GivePlayerMoney(playerid,-osszeg);
pInfo[id][Hit] += osszeg;
format(szFormat,sizeof(szFormat),\"[Vérdij]: %s kitüzött %s játékosra{FF00000} %d vérdíj összeget!\",pName(playerid),pName(id),osszeg);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,\"Megakarod nézni hogy kin van még vérdíj ? Akkor /hits!\");
return 1;
}
Most már látom a hibát. A parancsnál a beírt ID-re tûzöl ki vérdíjat, ami jó is, azonban az öléskor már önmagadnak kérdezed le a vérdíját (playerid). És nem a saját \"Hit\" értékedet kéne lekérdezni, hanem a megölt játékosét, aztán pedig a \"Hit\" nullázását sem magadon kéne végezned. (pl. pInfo[megoldid][Hit], de ezt oldd meg, mert most lépek :P).OnPlayerDeath(..) eljárás alatt a playerid a meghalt játékos azonosítója...ha egy kicsit megvizsgálnád angolul a paramétereket, a gyilkos a killerid...
OnPlayerDeath(..) eljárás alatt a playerid a meghalt játékos azonosítója...ha egy kicsit megvizsgálnád angolul a paramétereket, a gyilkos a killerid...
Most már látom a hibát. A parancsnál a beírt ID-re tûzöl ki vérdíjat, ami jó is, azonban az öléskor már önmagadnak kérdezed le a vérdíját (playerid). És nem a saját \"Hit\" értékedet kéne lekérdezni, hanem a megölt játékosét, aztán pedig a \"Hit\" nullázását sem magadon kéne végezned. (pl. pInfo[megoldid][Hit], de ezt oldd meg, mert most lépek :P).
[/quote]
Ezek szerint tévedtem. Az OnPlayerDeathel szinte semmit nem foglalkoztam még, ezért azt hittem, hogy a playerid önmagára vonatkozik... tudom, hogy mi a killerid... az egyértelmû, csak furcsa, hogy itt nem a playerid a játékos önmaga... Így utólag belegondolva furcsa is lenne, ha killerid ugyanaz lenne, mint a playerid :D Na mind1, most már ezt is tudom. Ha egyszer még nem foglalkoztam vele, nem tudhattam. Tévedni emberi dolog.