GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Disaster3 - 2012. március 05. - 16:49:53
-
Egy új mapomon dolgozok, egy panel házon. Tegnap 1439 objectbõl állt, sajnos nem töltötte be, ezért töröltem pár emeletet, 7 emeletrõl 4-re csökkent.. Nagyon sokat kellett dolgoznom vele, de sajnos ha nem tölti be akkor muszáj.. Viszont most 769 objectel sem tölti be úgy, ahogy kéne. körülbelül 10 méteres a folyosó a szobák közt, elmegyek a végére, hátra nézek. Nem látom a falat.. Oda megyek hogy lássam, elõttem tölti be marhalassan azt a néhány objectet.. Aztán ha hátra nézek ugyanaz mint az elõbb. Azt észrevettem hogy kevesebb objectnél nem ilyen lassan tölti be, de ha nagyobb munkát akarok akkor nem tudok mit tenni ez ellen.. vagy mégis? Ebben kéne segítség.
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Kösz szabolcs xd Nem az én szerveremre kell, vagyis nem én vagyok a tulaj. De 7-kor online lesz, elküldöm neki a linket. Addig is zárok, de nem megoldva! Majd este megoldva lesz ha sikerült:D
-
Egy kis tut:
Letöltitek és a pawno inclued mappába berakjátok a streamer.inc
után a plugins mappába streamer.dll ha linux szerevr akkor streamer.so fájlt
és végül a server.cfg-be ha létre van hozv a a plugins sor utána streamer.dll vagy .so
ha nincs akkor chova
létrehozzátok
plugins streamer.dll vagy .so
Ennyiii :)
-
A módba is be kéne írni! :)
#include <streamer>
Mellesleg ha sok objeckt van egy helyen és sok az egyforma nem fogja betölteni így se
-
Igaz a módba
#include <streamer>
és az objecteket nem createobject
Hanem
CreateDynamicObject
-
Mellesleg ha sok objeckt van egy helyen és sok az egyforma nem fogja betölteni így se [/quote]
És szaggatni is fog, ha nem bírja a gépe. (Az én gépemnek már pár erdei fa is halál.)
Online konvertáló. http://www.convertffs.com/
\"Paste here\" bemásolod az objecteket.
Outputnál rákattintasz a \"change\" gombra, kiválasztod, hogy \"Incognito\'s Streamer Plugin\"-nal mûködõ pályát szeretnél készíteni és átkonvertálja.
-
>\" post=\"234789\" timestamp=\"1330966795\"]
A módba is be kéne írni! :)
#include <streamer>
Mellesleg ha sok objeckt van egy helyen és sok az egyforma nem fogja betölteni így se
[/quote] A falak ugyanabból vannak, és a talaj/tetõ is :\\
-
> link=topic=22182.msg234789#msg234789 date=1330966795]
A módba is be kéne írni! :)
#include <streamer>
Mellesleg ha sok objeckt van egy helyen és sok az egyforma nem fogja betölteni így se
A falak ugyanabból vannak, és a talaj/tetõ is :\\
[/quote]
Gondolom az nem \"50 objeckt \" hanem több
De próbáld meg a streamert de nem sok reményt fûzz hozzá , én is jártam már így
-
Gondolom az nem \"50 objeckt \" hanem több
De próbáld meg a streamert de nem sok reményt fûzz hozzá , én is jártam már így
[/quote]
Már csinálja a tulaj, remélem sikerül neki.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 05. - 19:29:38 )
Nekem most olyan ötletem támadt, hogy régen volt olyan témám hogy bugos object(át megy rajta az esõ, köd, felhõ, homokvihar stb..). Olyan megoldást találtak erre, hogy létrehozok egy cull zónát, szóval pl. egy 3d-s kockát. Megadok neki 8 pontot, hogy azok közt interior szerinti idõjárás legyen meg minden.. és ha jól tudom az interiorokba betölti jól az objecteket. Ez így jó lenne?