-
Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy néha ha egy játékos kilép,akkor a mysql üres változókat ment.
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Az esetleg megoldani,hogy csatlakozáskor állítanám az értékeket alaphelyzetbe?És így nem fordulna elõ véletlenül,hogy kilépéskor elõbb nulláz?
Plusz a másik dolog,ami szerintem ID függõ,az hogy egy ideig gyors váltakoznak a player textdrawok értékei,aztán pedig eltûnnek.Miért?
-
Szia!
Kilépéskor a Belepve változóját 0-ra rakd, úgy ments, és kész. Majd csatlakozás LEGELEJÉN:
for(new eJatAd:e; e < eJatAd; ++e) JatAd[playerid][e] = 0;
Ahol az eJatAd az enum neve, a JatAd pedig az enummal csinált tömb neve lesz. Igen, szerintem így lehetne a legjobban megoldani, bár nekem is van, amikor nulláz, de, hogy az 50,50,50-es koordinátákat honnan szedi, arra tippem sincs. Mindenesetre, van, amikor jobb timerre rakni dolgokat, lásd, kirúgás, ez is lehet, hogy olyan.
A textdrawosat nem tudom.
-
Szóval röviden: te is úgy véled,hogy azért van,mert valamiért a samp felcseréli a sorrendet.
-
Nem felcseréli; elsõbbrendûnek tartja, mint a Kicket. De, hogy miért.. Vagy az is lehet, hogy gyorsabban lefut.
Szerk.: A kick úgy jött ide, hogy az is okozott már nálam ilyet. :)
-
Ki beszélt itt kickrõl?Bár lehet,hogy akkor van ez a baj,hogy ha afk miatt ki kickeli.De a kickelést timerrel oldottam meg épp ezért.
-
Üdv.
Most akkor fussunk neki mégegyszer... Mi is valójában a probléma?
Tehát ha kilép a játékos akkor mit kéne neki reagálnia? Az adatokat lementeni ugye?
És ez után miért kéne azokat alapértelmezettre rakni? Mik az alapértelmezettek?
Vagy mit kéne csináljon?
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Mi elõtt futna le a nullázás? A mentés elõtt nem baj ha lefut és utána írja át alapértelmezettre õket, az úgy van rendjén.
Energetic
-
Próbáld meg úgy, hogy a csatlakozáshoz rakod be a nullázást, így van megoldva a S** módban is.
-
Igen átraktam oda,és jelenleg nem volt bug.Remélem nem is lesz.Addig zárom.
-
Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy néha ha egy játékos kilép,akkor a mysql üres változókat ment.
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Az esetleg megoldani,hogy csatlakozáskor állítanám az értékeket alaphelyzetbe?És így nem fordulna elõ véletlenül,hogy kilépéskor elõbb nulláz?
Plusz a másik dolog,ami szerintem ID függõ,az hogy egy ideig gyors váltakoznak a player textdrawok értékei,aztán pedig eltûnnek.Miért?
-
Szia!
Kilépéskor a Belepve változóját 0-ra rakd, úgy ments, és kész. Majd csatlakozás LEGELEJÉN:
for(new eJatAd:e; e < eJatAd; ++e) JatAd[playerid][e] = 0;
Ahol az eJatAd az enum neve, a JatAd pedig az enummal csinált tömb neve lesz. Igen, szerintem így lehetne a legjobban megoldani, bár nekem is van, amikor nulláz, de, hogy az 50,50,50-es koordinátákat honnan szedi, arra tippem sincs. Mindenesetre, van, amikor jobb timerre rakni dolgokat, lásd, kirúgás, ez is lehet, hogy olyan.
A textdrawosat nem tudom.
-
Szóval röviden: te is úgy véled,hogy azért van,mert valamiért a samp felcseréli a sorrendet.
-
Nem felcseréli; elsõbbrendûnek tartja, mint a Kicket. De, hogy miért.. Vagy az is lehet, hogy gyorsabban lefut.
Szerk.: A kick úgy jött ide, hogy az is okozott már nálam ilyet. :)
-
Ki beszélt itt kickrõl?Bár lehet,hogy akkor van ez a baj,hogy ha afk miatt ki kickeli.De a kickelést timerrel oldottam meg épp ezért.
-
Üdv.
Most akkor fussunk neki mégegyszer... Mi is valójában a probléma?
Tehát ha kilép a játékos akkor mit kéne neki reagálnia? Az adatokat lementeni ugye?
És ez után miért kéne azokat alapértelmezettre rakni? Mik az alapértelmezettek?
Vagy mit kéne csináljon?
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Mi elõtt futna le a nullázás? A mentés elõtt nem baj ha lefut és utána írja át alapértelmezettre õket, az úgy van rendjén.
Energetic
-
Próbáld meg úgy, hogy a csatlakozáshoz rakod be a nullázást, így van megoldva a S** módban is.
-
Igen átraktam oda,és jelenleg nem volt bug.Remélem nem is lesz.Addig zárom.