GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. április 25. - 12:57:23

Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 12:57:23
Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy néha ha egy játékos kilép,akkor a mysql üres változókat ment.
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Az esetleg megoldani,hogy csatlakozáskor állítanám az értékeket alaphelyzetbe?És így nem fordulna elõ véletlenül,hogy kilépéskor elõbb nulláz?
Plusz a másik dolog,ami szerintem ID függõ,az hogy egy ideig gyors váltakoznak a player textdrawok értékei,aztán pedig eltûnnek.Miért?
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: KovaNovik - 2014. április 25. - 15:18:05
Szia!
Kilépéskor a Belepve változóját 0-ra rakd, úgy ments, és kész. Majd csatlakozás LEGELEJÉN:
 
for(new eJatAd:e; e < eJatAd; ++e) JatAd[playerid][e] = 0;

 
Ahol az eJatAd az enum neve, a JatAd pedig az enummal csinált tömb neve lesz. Igen, szerintem így lehetne a legjobban megoldani, bár nekem is van, amikor nulláz, de, hogy az 50,50,50-es koordinátákat honnan szedi, arra tippem sincs. Mindenesetre, van, amikor jobb timerre rakni dolgokat, lásd, kirúgás, ez is lehet, hogy olyan.
A textdrawosat nem tudom.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 15:20:58
Szóval röviden: te is úgy véled,hogy azért van,mert valamiért  a samp felcseréli a sorrendet.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: KovaNovik - 2014. április 25. - 15:28:48
Nem felcseréli; elsõbbrendûnek tartja, mint a Kicket. De, hogy miért.. Vagy az is lehet, hogy gyorsabban lefut.
Szerk.: A kick úgy jött ide, hogy az is okozott már nálam ilyet. :)
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 15:53:59
Ki beszélt itt kickrõl?Bár lehet,hogy akkor van ez a baj,hogy ha afk miatt ki kickeli.De a kickelést timerrel oldottam meg épp ezért.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: Energetic1 - 2014. április 27. - 05:50:04
Üdv.
Most akkor fussunk neki mégegyszer... Mi is valójában a probléma?
Tehát ha kilép a játékos akkor mit kéne neki reagálnia? Az adatokat lementeni ugye?
És ez után miért kéne azokat alapértelmezettre rakni? Mik az alapértelmezettek?
Vagy mit kéne csináljon?
 
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.

 
Mi elõtt futna le a nullázás? A mentés elõtt nem baj ha lefut és utána írja át alapértelmezettre õket, az úgy van rendjén.
Energetic
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: Erik3333 - 2014. április 27. - 07:38:51
Próbáld meg úgy, hogy a csatlakozáshoz rakod be a nullázást, így van megoldva a S** módban is.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 27. - 08:41:23
Igen átraktam oda,és jelenleg nem volt bug.Remélem nem is lesz.Addig zárom.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 12:57:23
Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy néha ha egy játékos kilép,akkor a mysql üres változókat ment.
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Az esetleg megoldani,hogy csatlakozáskor állítanám az értékeket alaphelyzetbe?És így nem fordulna elõ véletlenül,hogy kilépéskor elõbb nulláz?
Plusz a másik dolog,ami szerintem ID függõ,az hogy egy ideig gyors váltakoznak a player textdrawok értékei,aztán pedig eltûnnek.Miért?
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: KovaNovik - 2014. április 25. - 15:18:05
Szia!
Kilépéskor a Belepve változóját 0-ra rakd, úgy ments, és kész. Majd csatlakozás LEGELEJÉN:
 
for(new eJatAd:e; e < eJatAd; ++e) JatAd[playerid][e] = 0;

 
Ahol az eJatAd az enum neve, a JatAd pedig az enummal csinált tömb neve lesz. Igen, szerintem így lehetne a legjobban megoldani, bár nekem is van, amikor nulláz, de, hogy az 50,50,50-es koordinátákat honnan szedi, arra tippem sincs. Mindenesetre, van, amikor jobb timerre rakni dolgokat, lásd, kirúgás, ez is lehet, hogy olyan.
A textdrawosat nem tudom.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 15:20:58
Szóval röviden: te is úgy véled,hogy azért van,mert valamiért  a samp felcseréli a sorrendet.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: KovaNovik - 2014. április 25. - 15:28:48
Nem felcseréli; elsõbbrendûnek tartja, mint a Kicket. De, hogy miért.. Vagy az is lehet, hogy gyorsabban lefut.
Szerk.: A kick úgy jött ide, hogy az is okozott már nálam ilyet. :)
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 25. - 15:53:59
Ki beszélt itt kickrõl?Bár lehet,hogy akkor van ez a baj,hogy ha afk miatt ki kickeli.De a kickelést timerrel oldottam meg épp ezért.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: Energetic1 - 2014. április 27. - 05:50:04
Üdv.
Most akkor fussunk neki mégegyszer... Mi is valójában a probléma?
Tehát ha kilép a játékos akkor mit kéne neki reagálnia? Az adatokat lementeni ugye?
És ez után miért kéne azokat alapértelmezettre rakni? Mik az alapértelmezettek?
Vagy mit kéne csináljon?
 
A játékos kilépésekor elõször ment,aztán állítja a változókat alapértelmezett helyzetbe,mégis néha úgy látszik,mintha elõbb futna le a nullázás,és így úgy mond lenullázza a játékos karakterét.

 
Mi elõtt futna le a nullázás? A mentés elõtt nem baj ha lefut és utána írja át alapértelmezettre õket, az úgy van rendjén.
Energetic
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: Erik3333 - 2014. április 27. - 07:38:51
Próbáld meg úgy, hogy a csatlakozáshoz rakod be a nullázást, így van megoldva a S** módban is.
Cím: Néha a MySQL üres sorokat ment.
Írta: tudvari - 2014. április 27. - 08:41:23
Igen átraktam oda,és jelenleg nem volt bug.Remélem nem is lesz.Addig zárom.