Szerző Téma: Ne sérüljön  (Megtekintve 1705 alkalommal)

Ne sérüljön
« Válasz #15 Dátum: 2012. szeptember 01. - 21:55:40 »
0 Show voters
Nem tudom miért lett leugatni meg facepalmozni...


public OnPlayerUpdate(playerid) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
    new Float:hp;
    GetPlayerHealth(playerid, hp);
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), hp * 10);
}
}

 
Valami ilyesmire gondoltál?
amennyi élete van a játékosnak, annyi lesz a jármûnek is, ha beleül.
vagy meglehet oldani OnPlayerTakeDamage függvénnyel is, úgy egyszerûbb, de fáradt vok ahhoz, hogy leírjam.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ne sérüljön
« Válasz #16 Dátum: 2012. szeptember 01. - 22:07:55 »
0 Show voters
De szerintem õ megint nem erre gondolt.

Ne sérüljön
« Válasz #17 Dátum: 2012. szeptember 01. - 22:11:17 »
0 Show voters
Én ezt nem is értem, most hogy jött ide hogy annyi hp-ja legyen a kocsinak mint az embernek? o.O

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal