GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: idokepp - 2013. Február 03. - 19:53:52

Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: idokepp - 2013. Február 03. - 19:53:52
Sziasztok!
Talaltam egy ilyen kodot, amit beraktam a OnPlayerDeath es a OnPlayerSpawn ala:
 
for(new i = 0; i < 13; i++) {
      GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}

 
Ha meghalok vissza adja a fegyvert/ket ami nalam volt, de ha kilepek a szerverrol, majd belepek megint nalam van. Nem lehet valahogy megszuntetni????
Alap mod semmi nincs benne szinte. Filterscript sincs betoltve!!
Legyszives segitsetek! Koszonom!!
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: Sean - 2013. Február 03. - 20:25:33
for(new i = 0; i < 13; i++) {
        GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[0]);
        }

 
Talán :)
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: idokepp - 2013. Február 03. - 20:40:06
Elveszi tole mikor meghal, en ugy akarom hogy mikor kilep es vissza akkor ne legyen neki.
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: Red-Eye - 2013. Február 04. - 03:44:27
OnPlayerDisconnect alá
 

for(new i = 0; i < 13; i++) {
        GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid][0], WeaponAmmo[playerid][0]);
        }

 
egy próbát megér ha így nem akkor
40% eséllyel mûködik de majd elalszok ezért ha nem jó majd késõbb rendesen megírom hozzá ami kell
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: idokepp - 2013. Február 04. - 09:03:15
Koszi, de sajnos nem jo. Probaltam ezzel is: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
Nem is reagal ra semmit.. :(
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: Petrik - 2013. Február 04. - 14:07:37
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: idokepp - 2013. Február 04. - 16:46:31
Probaltam, de sajnos ez sem segitett.  :(
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: Red-Eye - 2013. Február 04. - 17:03:59
jah mert neked dc-nél kellene a változókat lenulláznod de rögtön intézkedem
 

for(new i = 0; i < 13; i++) {
        WeaponID[playerid] = 0;
WeaponAmmo[playerid] = 0;
       }

 
ezt OnPlayerDisconnect-hez és lássuk mi sül ki belõle xD
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: Csabesz - 2013. Február 04. - 17:08:52

public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
    for( new i = 0; i < 13; i++ )
    {
            WeaponID[ playerid ] [ i ] = 0;
            WeaponAmmo[ playerid ] [ i ] = 0;
    }
    return 1;
}
Cím: Ne mentsen fegyvert!!!
Írta: idokepp - 2013. Február 04. - 17:16:18
Koszonom Red-Eye mukodik!!  :thumbsup: