-
Sziasztok!
Talaltam egy ilyen kodot, amit beraktam a OnPlayerDeath es a OnPlayerSpawn ala:
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
Ha meghalok vissza adja a fegyvert/ket ami nalam volt, de ha kilepek a szerverrol, majd belepek megint nalam van. Nem lehet valahogy megszuntetni????
Alap mod semmi nincs benne szinte. Filterscript sincs betoltve!!
Legyszives segitsetek! Koszonom!!
-
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[0]);
}
Talán :)
-
Elveszi tole mikor meghal, en ugy akarom hogy mikor kilep es vissza akkor ne legyen neki.
-
OnPlayerDisconnect alá
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid][0], WeaponAmmo[playerid][0]);
}
egy próbát megér ha így nem akkor
40% eséllyel mûködik de majd elalszok ezért ha nem jó majd késõbb rendesen megírom hozzá ami kell
-
Koszi, de sajnos nem jo. Probaltam ezzel is: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
Nem is reagal ra semmit.. :(
-
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
-
Probaltam, de sajnos ez sem segitett. :(
-
jah mert neked dc-nél kellene a változókat lenulláznod de rögtön intézkedem
for(new i = 0; i < 13; i++) {
WeaponID[playerid] = 0;
WeaponAmmo[playerid] = 0;
}
ezt OnPlayerDisconnect-hez és lássuk mi sül ki belõle xD
-
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
for( new i = 0; i < 13; i++ )
{
WeaponID[ playerid ] [ i ] = 0;
WeaponAmmo[ playerid ] [ i ] = 0;
}
return 1;
}
-
Koszonom Red-Eye mukodik!! :thumbsup: