Szerző Téma: Ne mentsen fegyvert!!!  (Megtekintve 1312 alkalommal)

Ne mentsen fegyvert!!!
« Dátum: 2013. február 03. - 19:53:52 »
0 Show voters
Sziasztok!
Talaltam egy ilyen kodot, amit beraktam a OnPlayerDeath es a OnPlayerSpawn ala:
 
for(new i = 0; i < 13; i++) {
      GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}

 
Ha meghalok vissza adja a fegyvert/ket ami nalam volt, de ha kilepek a szerverrol, majd belepek megint nalam van. Nem lehet valahogy megszuntetni????
Alap mod semmi nincs benne szinte. Filterscript sincs betoltve!!
Legyszives segitsetek! Koszonom!!

Nem elérhető Sean

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 03. - 20:25:33 »
0 Show voters
for(new i = 0; i < 13; i++) {
        GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[0]);
        }

 
Talán :)

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 03. - 20:40:06 »
0 Show voters
Elveszi tole mikor meghal, en ugy akarom hogy mikor kilep es vissza akkor ne legyen neki.

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 04. - 03:44:27 »
0 Show voters
OnPlayerDisconnect alá
 

for(new i = 0; i < 13; i++) {
        GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid][0], WeaponAmmo[playerid][0]);
        }

 
egy próbát megér ha így nem akkor
40% eséllyel mûködik de majd elalszok ezért ha nem jó majd késõbb rendesen megírom hozzá ami kell

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 04. - 09:03:15 »
0 Show voters
Koszi, de sajnos nem jo. Probaltam ezzel is: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
Nem is reagal ra semmit.. :(

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 04. - 14:07:37 »
0 Show voters
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 04. - 16:46:31 »
0 Show voters
Probaltam, de sajnos ez sem segitett.  :(

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 04. - 17:03:59 »
+1 Show voters
jah mert neked dc-nél kellene a változókat lenulláznod de rögtön intézkedem
 

for(new i = 0; i < 13; i++) {
        WeaponID[playerid] = 0;
WeaponAmmo[playerid] = 0;
       }

 
ezt OnPlayerDisconnect-hez és lássuk mi sül ki belõle xD
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 04. - 17:08:27 írta Red-Eye »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #8 Dátum: 2013. február 04. - 17:08:52 »
0 Show voters

public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
    for( new i = 0; i < 13; i++ )
    {
            WeaponID[ playerid ] [ i ] = 0;
            WeaponAmmo[ playerid ] [ i ] = 0;
    }
    return 1;
}

Ne mentsen fegyvert!!!
« Válasz #9 Dátum: 2013. február 04. - 17:16:18 »
0 Show voters
Koszonom Red-Eye mukodik!!  :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal