public NameTimer(){for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS;i++){ if(IsPlayerConnected(i)) { for(new q = 0;q < MAX_PLAYERS;q++) { if(IsPlayerConnected(q)) { new Float:p1x; new Float:p1y; new Float:p1z; new Float:p2x; new Float:p2y; new Float:p2z;
public NameTimer()[/quote] helyett valami más kéne oda de mi? segítség kéne! köszönöm!
forward Test();public Test(){ return 1;}
error 021: symbol already defined: \"NameTimer\"[/quote]ezt írja így is ://a Name Timer helyett kéne valami más!
#define NameTimer
Adj más nevet NameTimer helyett. (de a timerben is azt a nevet add + ha deklarálva mellé 1 változó annak is azt a nevet add
error 021: symbol already defined: \"NameTimer\"[/quote]ezt írja így is ://a Name Timer helyett kéne valami más! [/quote]azt jelenti hogy \"már ez a szimbólum létre van hozva\"...szóval vagy más függvénynek vagy pl egy változónak adtad ezt a nevet...az egyiket változtasd meg !CTRL + F segítségedre lehet
vagy töröld ki az egészet ez gondolom netes mód és RPG szerver.. ez a hiba nekem is volt és kitöröltem és ment jól.. probáld meg.
forward NameTimer();