public NameTimer()
{
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
for(new q = 0;q < MAX_PLAYERS;q++)
{
if(IsPlayerConnected(q))
{
new Float:p1x;
new Float:p1y;
new Float:p1z;
new Float:p2x;
new Float:p2y;
new Float:p2z;
public NameTimer()[/quote] helyett valami más kéne oda de mi? :D segítség kéne! köszönöm!
forward Test();
public Test()
{
return 1;
}
error 021: symbol already defined: \"NameTimer\"[/quote]
ezt írja így is ://
a Name Timer helyett kéne valami más!
#define NameTimer
Adj más nevet NameTimer helyett. (de a timerben is azt a nevet add + ha deklarálva mellé 1 változó annak is azt a nevet add? :D
error 021: symbol already defined: \"NameTimer\"[/quote]
ezt írja így is ://
a Name Timer helyett kéne valami más!
[/quote]
azt jelenti hogy \"már ez a szimbólum létre van hozva\"...
szóval vagy más függvénynek vagy pl egy változónak adtad ezt a nevet...az egyiket változtasd meg !
CTRL + F segítségedre lehet :)
vagy töröld ki az egészet ez gondolom netes mód és RPG szerver.. ez a hiba nekem is volt és kitöröltem és ment jól.. probáld meg.:D elég hülye megoldás :D nem gondolod hogy valami miatt szükséges az a kód? :D
forward NameTimer();