-
Sziasztok!
Az lenne a probléma ezzel a scriptel hogy beirom /mytext ....
és ha kilépek és vissza akkor amilyen ID voltam annak a feje felett marad és le kellene törülje ahogy kiléptem a szervebõl!
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if(letrehozva[playerid] != 1)
{
new irni[64],Float:x,Float:y,Float:z;
format(irni,sizeof(irni),\" %s \",params);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
szovege[playerid] = Create3DTextLabel(irni,0xFFFFFFFF,x,y,z,40, GetPlayerVirtualWorld(playerid), 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(szovege[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
letrehozva[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mytext <szöveg>!\");
} else {
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\" %s \",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
}
return 1;
}
CMD:removetext(playerid, params[])
{
Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen törölve!\");
letrehozva[playerid] = 0;
return 1;
}
-
Szia! Próbáld meg az [pawn]OnPlayerCommandText[/pawn] alá beírni [pawn]Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);[/pawn]
Nem 100% biztos, hogy jó!
-coldridge
-
Mi alá ZCMD-s a modom OnPlayerCommandText nincs benne..
Nem az OnPlayerDisconnect alá kel teni?
-
Mi alá ZCMD-s a modom OnPlayerCommandText nincs benne..
Attól, hogy ZCMD-s használhatsz benne fügvényt ha van [pawn]#include <a_samp>[/pawn] -od!
És ajánlott is mert így sokkal egyszerûbb.
-
ZCMD-t ajánlatos használni, mert egyszerû, gyors... Am ez a kód több sebbõl is vérzik. Majd, ha hazajöttem, megírom...
-
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\"%s\",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
Ezzel nem tudom mit akarsz de összedobtam valamit, remélem müxik.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Text3D:szovege[MAX_PLAYERS];
new letrehozva[MAX_PLAYERS];
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if(sscanf(params, \"s[104]\", szovege[playerid])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mytext <szöveg>!\");
if(letrehozva[playerid] != 1)
{
szovege[playerid] = Create3DTextLabel(\"Hello, I am new here!\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(szovege[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
letrehozva[playerid] = 1;
} else {
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\"%s\",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
}
return 1;
}
-
Annyit megsúgok, hogy OnPlayerDisconnectnél kell csinni 1-2 dolgot.A többire gyere rá magadtól..
-
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);
letrehozva[playerid] = 0;
return 1;
}
-
Tessék:
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < sscanf2 >
new
Text3D: szovege[ MAX_PLAYERS ],
pText[ 50 ],
Float: fPos[ 3 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 );
if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 1 )
{
Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] );
}
return 1;
}
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 0 )
{
if( sscanf( params, \"s[ 50 ]\", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" );
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
szovege[playerid] = Create3DTextLabel( pText, 0xFFFFFFFF, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 40, GetPlayerVirtualWorld( playerid ), 0 );
Attach3DTextLabelToPlayer( szovege[ playerid ], playerid, 0.0, 0.0, 0.7 );
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 );
}
else
{
if( sscanf( params, \"s[40] \", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" );
Update3DTextLabelText( szovege[ playerid ], 0xFFFFFFFF, pText );
}
return 1;
}
CMD:removetext(playerid, params[])
{
Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] );
SendClientMessage( playerid, -1, \"Sikeresen törölve!\" );
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 );
return 1;
}
-
kösz kösz nah most jó ment a +
-
Sziasztok!
Az lenne a probléma ezzel a scriptel hogy beirom /mytext ....
és ha kilépek és vissza akkor amilyen ID voltam annak a feje felett marad és le kellene törülje ahogy kiléptem a szervebõl!
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if(letrehozva[playerid] != 1)
{
new irni[64],Float:x,Float:y,Float:z;
format(irni,sizeof(irni),\" %s \",params);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
szovege[playerid] = Create3DTextLabel(irni,0xFFFFFFFF,x,y,z,40, GetPlayerVirtualWorld(playerid), 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(szovege[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
letrehozva[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mytext <szöveg>!\");
} else {
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\" %s \",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
}
return 1;
}
CMD:removetext(playerid, params[])
{
Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen törölve!\");
letrehozva[playerid] = 0;
return 1;
}
-
Szia! Próbáld meg az [pawn]OnPlayerCommandText[/pawn] alá beírni [pawn]Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);[/pawn]
Nem 100% biztos, hogy jó!
-coldridge
-
Mi alá ZCMD-s a modom OnPlayerCommandText nincs benne..
Nem az OnPlayerDisconnect alá kel teni?
-
Mi alá ZCMD-s a modom OnPlayerCommandText nincs benne..
Attól, hogy ZCMD-s használhatsz benne fügvényt ha van [pawn]#include <a_samp>[/pawn] -od!
És ajánlott is mert így sokkal egyszerûbb.
-
ZCMD-t ajánlatos használni, mert egyszerû, gyors... Am ez a kód több sebbõl is vérzik. Majd, ha hazajöttem, megírom...
-
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\"%s\",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
Ezzel nem tudom mit akarsz de összedobtam valamit, remélem müxik.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Text3D:szovege[MAX_PLAYERS];
new letrehozva[MAX_PLAYERS];
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if(sscanf(params, \"s[104]\", szovege[playerid])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mytext <szöveg>!\");
if(letrehozva[playerid] != 1)
{
szovege[playerid] = Create3DTextLabel(\"Hello, I am new here!\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(szovege[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
letrehozva[playerid] = 1;
} else {
new updated[64];
format(updated,sizeof(updated),\"%s\",params);
Update3DTextLabelText(szovege[playerid], 0xFFFFFFFF, updated);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen frissítve!\");
}
return 1;
}
-
Annyit megsúgok, hogy OnPlayerDisconnectnél kell csinni 1-2 dolgot.A többire gyere rá magadtól..
-
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Delete3DTextLabel(szovege[playerid]);
letrehozva[playerid] = 0;
return 1;
}
-
Tessék:
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < sscanf2 >
new
Text3D: szovege[ MAX_PLAYERS ],
pText[ 50 ],
Float: fPos[ 3 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 0 );
if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 1 )
{
Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] );
}
return 1;
}
CMD:mytext(playerid, params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \" Text \" ) == 0 )
{
if( sscanf( params, \"s[ 50 ]\", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" );
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
szovege[playerid] = Create3DTextLabel( pText, 0xFFFFFFFF, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 40, GetPlayerVirtualWorld( playerid ), 0 );
Attach3DTextLabelToPlayer( szovege[ playerid ], playerid, 0.0, 0.0, 0.7 );
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 );
}
else
{
if( sscanf( params, \"s[40] \", pText ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /mytext <Szöveg> \" );
Update3DTextLabelText( szovege[ playerid ], 0xFFFFFFFF, pText );
}
return 1;
}
CMD:removetext(playerid, params[])
{
Delete3DTextLabel( szovege[ playerid ] );
SendClientMessage( playerid, -1, \"Sikeresen törölve!\" );
SetPVarInt( playerid, \" Text \", 1 );
return 1;
}
-
kösz kösz nah most jó ment a +