Létrehozol minden játékosnak mondjuk 4 változót.
[pawn]
new online_Secons[MAX_PLAYERS];
new online_Minutes[MAX_PLAYERS];
new online_Hours[MAX_PLAYERS];
new online_Days[MAX_PLAYERS];
[/pawn]
Másodpercenként hozzáadsz 1-et a seconds változóhoz. Ha az elérte a 60at nullázod és hozzá adsz 1et a minuteshoz, ha az elérte a 60at nullázod, hozzáadsz 1et a hours-hoz, ha az elérte a 24-et nullázod, és hozzáadsz egyet a days-hez.
Á köszönöm,de úgy döntöttem megpróbálom a LuxAdminosat,de van egy bökkenõ:
[pawn]enum PlayerData
{
hours,
mins,
secs,
TotalTime,
ConnectTime
};
new AccInfo[MAX_PLAYERS][PlayerData];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AccInfo[playerid][ConnectTime] = gettime();
return 1;
}
TotalGameTime(playerid, &h=0, &m=0, &s=0)
{
AccInfo[playerid][TotalTime] = ( (gettime() - AccInfo[playerid][ConnectTime]) + (AccInfo[playerid][hours]*60*60) + (AccInfo[playerid][mins]*60) + (AccInfo[playerid][secs]) );
h = floatround(AccInfo[playerid][TotalTime] / 3600, floatround_floor);
m = floatround(AccInfo[playerid][TotalTime] / 60, floatround_floor) % 60;
s = floatround(AccInfo[playerid][TotalTime] % 60, floatround_floor);
return AccInfo[playerid][TotalTime];
}[/pawn]
Szóval az a baj hogy felülírja a mezõt nem hozzáadja,tehát valahogy le úgy kéne megcisnálni hogy lekéri a régit és hozzáadja az új idõt,vagy nem tudom!