Üdv!
Hogy tudom megoldani hogy ha valakit börtönbe helyezek az ne tudjon parancsot használni amíg le nem jár a büntetése?
[pawn]CMD:borton(playerid, params[])
{
new giveplayerid;
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(giveplayerid, X, Y, Z);
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /jail [iD/Név]\");
if(playerid == giveplayerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem csukhatod le magadat!\");
if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Helytelen NÉV/ID!\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen börtönbe raktad ezt a játékos!\");
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, \"Egy rendõr lecsukott téged, 5 perc múlva szabadulsz!\");
SetPlayerInterior(giveplayerid, 6);
SetPlayerPos(giveplayerid, 264.3591,77.5832,1001.0391);
ResetPlayerWeapons(giveplayerid);
borton[giveplayerid] = 1;
SetTimer(\"bTimer\",5*1000*60,false);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs a közeledben ez a játékos!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem is vagy rendõr!\");
}
return 1;
}[/pawn]