Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha nekem a táblámban vannak a mezõ ID-k 1-tõl 100-ig, akkor valahogy lehetséges-e az, hogy kiválasztani a 150.-et?
De úgy értem ezt, mint amikor \"LEFT JOIN\"-al csatlakoztatsz a másik táblából valamit, és ha az üres (nem létezik), akkor \"NULL\"-al fog visszatérni.
Csak nekem ez azzal a különbséggel kell, hogy én nem mezõt akarok kiválasztani, hanem egy teljes sort.
Google-ba már mindent megnéztem, de ott mindig a mezõs megoldásra jutottam, nekem pedig nem arra lenen szüxégem.
Ez azért kéne, mert 10 lekérdezést lefuttatni minden spawnolásnál kicsit durva, még a thread-os pluginnal is, nem még a simával..
Egyszerûbb lenne \".. WHERE id = 5 OR id = 6 OR id = 7...\" megoldást alkalmazni, remélem van rá megoldás.
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Most a következõ kódot használom, de errõl inkább nem mondok semmit :D
Ezt szeretném csak egy lekérdezéssel helyettesíteni és azért kéne az is, hogy az üres sorokat is kimutatja, hogy azt \"tudjam kihagyni\".
CMD:myobjects(playerid, params[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `objectname` FROM `holdingobjects` WHERE `id` = %d\", g_pSavedObject[playerid]);
mysql_function_query(1, query, true, !\"THREAD_MyObjects\", !\"d\", playerid);
}
return 1;
}
forward THREAD_MyObjects(playerid);
public THREAD_MyObjects(playerid)
{
new
iCount = GetPVarInt(playerid, \"MOCount\"),
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
cache_get_row(0, 0, i_str);
}
else
{
i_str = \"Üres\";
}
if(!iCount++)
{
format(tmp, sizeof(tmp), \"Slot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", iCount, i_str);
}
else
{
GetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp, sizeof(tmp));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s\\r\\nSlot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", tmp, iCount, i_str);
}
if(iCount == 10)
{
strcat(tmp, \"\\n{\" #XCOLOR_RED \"}Felfrissítés\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOLIST +2, DIALOG_STYLE_LIST, !\"{\" #XCOLOR_GREEN \"}Felcsatolható objectek\", tmp, !\"Ok\", !\"Mégse\");
DeletePVar(playerid, \"MODialog\");
DeletePVar(playerid, \"MOCount\");
}
else
{
SetPVarInt(playerid, \"MOCount\", iCount);
SetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp);
}
return 1;
}