Na nézzük. Leírok pár dolgot. R41-t használok.(használtam,már nem igazán scriptelek. )
1. A gamemode-ban legyenek definiálva a járművek számai:
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 2000
2. Létrehozod a szükséges változókat.
enum VEHICLE_DATA
{
JarmuID,
JarmuTipus
};
new vInfo[MAX_VEHICLES][VEHICLE_DATA];
3. OnGameModeinit alá betöltöd.
mysql_tquery(SQL, \"SELECT * FROM szerverjarmuvek \", \"JarmuBetoltes\", \"\");
4. Megcsinálod a betöltés/lekérés részt, ahol ugye lekéri az adatbázisból az értékeket és betölti a helyi szerveri változókba az értékeket.
forward JarmuBetoltes();
public JarmuBetoltes()
{
Mindent nem csinálhatok meg helyetted. :/
}
5. Jármű mentés OnGameModeExit-hez
for( new vid; vid < MAX_VEHICLES; vid++ )
{
if(IsValidVehicle(vid))
{
JarmuMentes(vid);
}
}
6. Elmentés mysql.
Egyszerű, query, UPDATE-t kell használnod. Nem hiszem hogy olyan nehéz.
Jármű létrehozás, törlés stb-vel óvatosan, de majd kitapasztalod.Ha ezek nem mennek akkor gyakorolgasd a pawn script nyelvet még + keress fórumokon dinamikus jármű rendszert majd beimportálod a módodba és átalakítod bár nem ajánlom.