CMD:bilincs(playerid,params[]){if(Csapat[playerid] == Rendor){ new Float:x,Float:y,Float:z,id;if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /bilincs < ID > \");if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\")<GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\");if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\");if(Csapat[id] == Csapat[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Csapattársat nem tudsz le bilincselni!\");SetPVarInt(id,\"Cuffed\",1);TogglePlayerControllable(id,false);SetPlayerSpecialAction(id,SPECIAL_ACTION_CUFFED);SetPlayerAttachedObject(id,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000);format(szFormat,sizeof(szFormat),\"**%s rendõr megbilincselte %s civilt!\",pName(playerid),pName(id));SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,szFormat);}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");return 1;}
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\")<
CMD:bilincs(playerid,params[]){ if(Csapat[playerid] == Rendor) { new Float:x,Float:y,Float:z,id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /bilincs < ID > \"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\"); if(Csapat[id] == Csapat[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Csapattársat nem tudsz le bilincselni!\"); SetPVarInt(id,\"Cuffed\",1); TogglePlayerControllable(id,false); SetPlayerSpecialAction(id,SPECIAL_ACTION_CUFFED); SetPlayerAttachedObject(id,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); format(szFormat,sizeof(szFormat),\"**%s rendõr megbilincselte %s civilt!\",pName(playerid),pName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,szFormat);}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\"); return 1;}
Épp hogy \'kõ\' ! jel azzal semmi baj mert ahogy ti gondolkoztok meg õ az picit más ti akkor csinálnátok bármit ha a közelébe van õ inkább azt nézi hogy nincs e a közelébe és ha ez igaz akkor visszadobja a return-t de rögtön átlesem egészet ha meg nagyon nem tudok mit kezdeni összedobok egy másikat lássuk mi a különbség Edit:És asszem találtam valamit ami zavarja a szemem: if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\")< Mi az ott a végén? De nézem tovább...és asszem egyenlõre ennyi (no meg volt olyan feltétel ami kétszer volt,de az irreleváns ilyen szempontból de azért kivettem, teljes kód: CMD:bilincs(playerid,params[]){ if(Csapat[playerid] == Rendor) { new Float:x,Float:y,Float:z,id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /bilincs < ID > \"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\"); if(Csapat[id] == Csapat[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Csapattársat nem tudsz le bilincselni!\"); SetPVarInt(id,\"Cuffed\",1); TogglePlayerControllable(id,false); SetPlayerSpecialAction(id,SPECIAL_ACTION_CUFFED); SetPlayerAttachedObject(id,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); format(szFormat,sizeof(szFormat),\"**%s rendõr megbilincselte %s civilt!\",pName(playerid),pName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,szFormat);}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\"); return 1;}
üdv, az lenne a gondom hogy írtam 1 bilincs fs-t a módba csak annyi a gond hogy amikor épp mellette vagyok nem engedi le bilincselni mert azt írja : Nincs közeledben a megadott játékos :skód: CMD:bilincs(playerid,params[]){if(Csapat[playerid] == Rendor){ new Float:x,Float:y,Float:z,id;if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /bilincs < ID > \");if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nincs ilyen játékos!\")<GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\");if(GetPVarInt(id,\"Cuffed\") >= 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: A Játékos már megvan bilincselve!\");if(Csapat[id] == Csapat[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Csapattársat nem tudsz le bilincselni!\");SetPVarInt(id,\"Cuffed\",1);TogglePlayerControllable(id,false);SetPlayerSpecialAction(id,SPECIAL_ACTION_CUFFED);SetPlayerAttachedObject(id,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000);format(szFormat,sizeof(szFormat),\"**%s rendõr megbilincselte %s civilt!\",pName(playerid),pName(id));SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,szFormat);}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");return 1;}