Sziasztok ezt szeretném dialogositani ha valaki berija /kocsi akkor ezek bejönnek : bezárás, jármûátirás,kocsikulcs,kocsikulcs el, park, Elõre is köszönöm.
Szkript:
CMD:park(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)&&MegvehetoJarmu(jarmu))
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A;
GetVehiclePos(jarmu,X,Y,Z);
GetVehicleZAngle(jarmu,A);
new int = GetPlayerInterior(playerid);
new vw = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
CarInfo[jarmu][cInt]=int; CarInfo[jarmu][cWorld]=vw;
CarInfo[jarmu][cPos][0]=X; CarInfo[jarmu][cPos][1]=Y; CarInfo[jarmu][cPos][2]=Z;
CarInfo[jarmu][cAngle] = A;
JarmuMentes(jarmu);
SendClientMessage(playerid,SZOLD,\"((Jármû pozíciója lementve.))\");
} else { SendClientMessage(playerid, NARANCS,\"((Nem ülsz megvehetõ jármûben!))\"); }
}
return 1;
}
CMD:jarmuatiras(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new id,ar;
if(sscanf(params, \"ui\", id,ar)) SendClientMessage(playerid, FEHER,\"((Használat: /jarmuatiras [JátékosID/Név] [ár]))\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((A játékos nincs fent a szerveren.))\");
else if(jatekos[id][pSzint]<2) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Minimum level 2-nek kell lennie a játékosnak.))\");
else if(!ProxDetectorS(5.0, playerid, id)) SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"((A játékos nincs a közeledben.))\");
else if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ülj abba a jármûvedbe amelyiket elszertnéd adni.))\");
else {
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(MegvehetoJarmu(jarmu)&&strcmp(GetName(playerid), CarInfo[jarmu][cTulaj], true) == 0&&CarInfo[jarmu][cMegveve]==1)
{
SetPVarInt(id, \"JármûAdó\", playerid); SetPVarInt(id, \"JármûID\", jarmu); SetPVarInt(id, \"JármûÁra\", ar);
SendFormattedMessage(id,SZOLD, \"((%s elszeretné adni neked a jármûvét $%d-ért(/elfogad jarmu).))\",GetRPName(playerid), ar);
SendFormattedMessage(playerid,SZOLD, \"((Elakarod adni %s-nak/nek a jármûvedet $%d-ért.))\",GetRPName(id), ar);
} else { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ez nem a te jármûved.))\"); }
return 1;
}
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new id;
if(sscanf(params, \"u\", id)) SendClientMessage(playerid, FEHER,\"((Használat: /kocsikulcs [JátékosID/Név]))\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((A játékos nincs fent a szerveren.))\");
else if(!ProxDetectorS(5.0, playerid, id)) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((A játékos nincs a közeledben.))\");
else if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ülj abba a jármûvedbe amelyiket kölcsön szeretnéd adni.))\");
else if(GetPVarInt(id, \"KeyInCar\")!=9999) SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((A játékosnál, már ottvan valamelyik kocsi kulcsa.))\");
else {
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(MegvehetoJarmu(jarmu)&&strcmp(GetName(playerid), CarInfo[jarmu][cTulaj], true) == 0&&CarInfo[jarmu][cMegveve]==1)
{
SetPVarInt(id, \"KeyInCar\",jarmu);
SendFormattedMessage(id,LKEK, \"((%s odaadta a kocsijához a kulcsot(Relog után eltûnik).))\",GetRPName(playerid));
SendFormattedMessage(playerid,LKEK, \"((Átadtad %s-nak/nek a jármûvhöz tartozó kulcsot.))\",GetRPName(id));
return 1;
} else { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ez nem a te jármûved.))\"); }
return 1;
}
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcsel(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"KeyInCar\")==9999) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Nincs nálad kocsi kulcs.))\");
SetPVarInt(playerid, \"KeyInCar\",9999);
SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Eldobtad a kapott kocsi kulcsot))\");
return 1;
}
return 1;
}
CMD:jarmubemeres(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new veh;
if(sscanf(params, \"i\", veh)) SendClientMessage(playerid, FEHER,\"((Használat: /jarmubemeres [Jármû ID]))\");
else {
if(MegvehetoJarmu(veh)&&strcmp(GetName(playerid), CarInfo[veh][cTulaj], true) == 0&&CarInfo[veh][cMegveve]==1)
{
if(CarInfo[veh][cLehetosegek][1]==1)
{
new vZone[MAX_ZONE_NAME],kocsinev[32];
GetVehicleZone(veh, vZone, MAX_ZONE_NAME);
GetVehicleName(GetVehicleModel(veh), kocsinev, sizeof(kocsinev));
SendFormattedMessage(playerid,SZOLD, \"((A %s-d %s-ban/ben van.))\",kocsinev,vZone);
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"((A jármûben nincs nyomkövetõ.))\");
}
else return SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"((Az nem a te jármûved.))\");
}
}
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
forEx(sizeof(CarInfo),jarmu)
{
if(CheckPlayerDistanceToVehicle(5.0, playerid, jarmu))
{
if(strcmp(GetName(playerid), CarInfo[jarmu][cTulaj], true) == 0&&CarInfo[jarmu][cMegveve]==1||GetPVarInt(playerid, \"AdminDuty\")==1)
{
if(CarInfo[jarmu][cZar]==0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Jármu~n~~r~bezárva\", 4000, 5);
CarInfo[jarmu][cZar]=1;
VehicleParamsON(jarmu,4);
JarmuMentes(jarmu);
return 1;
} else {
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Jármu~n~~g~kinyitva\", 4000, 5);
CarInfo[jarmu][cZar]=0;
VehicleParamsOFF(jarmu,4);
JarmuMentes(jarmu);
return 1;
}
} else { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ez nem a te jármûved.))\"); }
}
}
} else { SendClientMessage(playerid, NARANCS,\"((Elõbb szállj ki a jármûbõl!))\"); }
}
return 1;
}