Szerző Téma: Map Editor: IPL-bõl PWN-be  (Megtekintve 1618 alkalommal)

Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Dátum: 2011. Április 22. - 21:28:18 »
0 Show voters
Sziasztok
Ma kipróbáltam a SAMP Real Map Editor-t (és nagyon jó, mert benne vannak az új 0.3c-s objektek, az összes), és csináltam egy jó kis mapot. Na ugye PWN fájlból lehet importálni objekteket, de menteni csak IPL forumátumban lehet. Tehát elmentettem, és átkonvertáltam a fájlt itt, és kiirta, hogy \"IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)\", és akkor minden jó lenne, csak nincsenek elforgatva az objektek. Minden rotáció paraméter: 0.0000.
Mit tegyek?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #1 Dátum: 2011. Április 23. - 11:50:57 »
0 Show voters
Az IPL forgása Quaternion forgással van megoldva, már énis sokhelyen megnyitottam ezt a témát, de semmi.
Van egy script, ami ezt átkonvertálja rendes forgássá. ( Jármû funkciók között találtam az official fórumon :D ), csak itt az a baj, hogy az IPL-ben van az a \'e\' betû a forgásba, és azzal nemtom mit kezdjek.
Mondjuk ezt a scriptet még erre nem próbáltam, de letesztelem.
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float: qw, Float: qx, Float:qy, Float:qz, &Float:heading, &Float:attitude, &Float:bank)
{
    new Float: sqw = qw*qw;
    new Float: sqx = qx*qx;
    new Float: sqy = qy*qy;
    new Float: sqz = qz*qz;
    new Float: unit = sqx + sqy + sqz + sqw; // if normalised is one, otherwise is correction factor
    //a*n~ëe` normalised, - îäe`í, â i\"?îo`e`âíîi` n~ëó÷a`a* - i\"îe^a`ça`o`a*ëü e^î??a*e^öe`e`
    new Float: test = qx*qy + qz*qw;
    if (test > 0.499*unit)
    { // singularity at north pole - în~îáa*ííîn~o`ü ía` n~a*âa*?íîi` i\"îë?n~a*
        heading = 2*atan2(qx,qw);
        attitude = 3.141592653/2;
        bank = 0;
        return 1;
    }
    if (test < -0.499*unit)
    { // singularity at south pole - în~îáa*ííîn~o`ü ía` ??íîi` i\"îë?n~a*
        heading = -2*atan2(qx,qw);
        attitude = -3.141592653/2;
        bank = 0;
        return 1;
    }
    heading = atan2(2*qy*qw - 2*qx*qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
    attitude = asin(2*test/unit);
    bank = atan2(2*qx*qw - 2*qy*qz, -sqx + sqy - sqz + sqw);
    return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading, &Float:attitude, &Float:bank)
{
    new Float:quat_w,Float:quat_x,Float:quat_y,Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
    ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y, heading, attitude, bank);
    bank = -1*bank;
    return 1;
}

Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #2 Dátum: 2011. Április 23. - 14:17:16 »
0 Show voters
ÕÕ ezzel mit kezdjek, mert nem sokat értek belõle :D :shy:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #3 Dátum: 2011. Április 23. - 14:25:35 »
0 Show voters
Ezzel ( ConvertNonNormaQuatToEuler ) átlehetne konvertálni, A Quaternion forgás 4 számból áll, elsõ 4-be beírnám azt, és az utolsó 3-ba pedig azt a változót, amibe beleírja ( float ).

Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #4 Dátum: 2011. Április 23. - 15:05:25 »
0 Show voters
ok.
igy néz ki amugy az ipl-fájlom:
 
# IPL generated with Sa-mp map editor
inst
18754, sampobj, 0, -4246,11, 1944,12, 29,00, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -4246,11, 1944,12, 29,00, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -597,55, 2176,46, 40,82, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18751, sampobj, 0, -562,19, 2354,80, 47,06, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -846,13, 2151,56, 40,82, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -950,56, 2399,57, 40,82, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -1093,31, 2151,77, 40,82, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18750, sampobj, 0, -642,88, 2305,24, 96,73, -0,70, -0,14, -0,14, 0,69, -1
18761, sampobj, 0, -538,08, 1988,52, 59,00, 0,00, 0,00, -0,40, 0,92, -1
18761, sampobj, 0, -532,09, 1999,00, 59,00, 0,00, 0,00, -0,47, 0,88, -1
11539, sampobj, 0, -751,11, 1841,04, 32,11, 0,00, 0,00, 0,91, -0,40, -1
11539, sampobj, 0, -580,76, 1816,38, 31,81, 0,00, 0,00, 0,99, -0,13, -1
3337, sampobj, 0, -530,23, 1989,40, 58,87, 0,00, 0,00, 0,28, 0,96, -1
19503, sampobj, 0, -529,49, 1989,64, 61,00, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
16200, sampobj, 0, -487,60, 1929,91, 66,99, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18754, sampobj, 0, -708,68, 1908,87, 40,62, 0,00, 0,00, 0,10, 1,00, -1
18777, sampobj, 0, -558,28, 2102,53, 43,79, 0,00, 0,00, -0,74, 0,67, -1
18777, sampobj, 0, -558,28, 2102,53, 69,63, 0,00, 0,00, -0,74, 0,67, -1
18777, sampobj, 0, -558,28, 2102,53, 95,59, 0,00, 0,00, -0,74, 0,67, -1
18779, sampobj, 0, -633,40, 2118,40, 51,15, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
18779, sampobj, 0, -671,35, 2130,54, 51,15, 0,00, 0,00, 1,00, -0,01, -1
18772, sampobj, 0, -682,38, 2120,20, 121,57, 0,00, 0,00, -0,71, 0,70, -1
18822, sampobj, 0, -812,96, 2118,07, 128,41, 0,00, 0,57, -0,01, 0,82, -1
18828, sampobj, 0, -876,11, 2261,95, 221,90, 0,00, 0,00, 0,69, 0,73, -1
18822, sampobj, 0, -844,54, 2117,66, 142,30, 0,00, -0,83, 0,00, 0,55, -1
522, sampobj, 0, -486,59, 2215,64, 48,85, 0,00, 0,00, -0,63, 0,78, -1
522, sampobj, 0, -486,37, 2217,18, 48,85, 0,00, 0,00, -0,63, 0,78, -1
522, sampobj, 0, -486,08, 2219,08, 48,85, 0,00, 0,00, -0,63, 0,78, -1
471, sampobj, 0, -486,00, 5583,00, 2213,00, 0,00, 0,00, 0,00, 1,00, -1
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end

 
Ahogy elnézem, ebben alapból nincsenek dõlési szögek, vagy nem tudom..

Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #5 Dátum: 2011. Április 23. - 16:30:32 »
0 Show voters
Keress olyan menüpontot hogy \"Show Code\" ha arra kattintasz ott már lesz olyan is hogy \"Export.pwn\".
Így már nem csak IPL formátumba lehet menteni.
És csak a számotokra létezõ probléma már megoldásra is került.
Igaz a folyamatot nem ábrázolja hogy kell Quaternion-ról a megszokott forgás szögeket (rx, ry, rz) kapni.

Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Válasz #6 Dátum: 2011. Április 23. - 17:10:02 »
0 Show voters
Ohh, Kössz szépen Zsoleszka & Kurta!
Zárok!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal