Sziasztok!
Valaki megtudná csinálni a jármû lehívó parancsomba azt hogy ha beírom pl.: /delcars akkor törli azokat a jármûveket amiket /v -vel hívtak le. És ha lehet akkor úgy legyen a /delcars hogy aki a /v -vel lehívott jármûvében ül azt a jármûvet ne törölje.
Elõre is köszi!
/v parancsom:
CMD:v(playerid, params[])
{
new Vehicle[32], VehicleID, ColorOne, ColorTwo, Float:pX,Float:pY, Float:pZ, Float:pAngle;
JatekosInfo[playerid][CanSpawnVehicle] = 1;
if(sscanf(params, \"s[32]D(-1)D(-1)\", Vehicle, ColorOne, ColorTwo))
{
JatekosInfo[playerid][CanSpawnVehicle] = 1;
Msg(playerid, \"{\"vzold\"}Használat: /v [Jármû Név / Jármû ID] [szin 1] [szin 2]\");
return 1;
}
if(JatekosInfo[playerid][CanSpawnVehicle])
{
VehicleID = GetVehicleModelIDFromName(Vehicle);
{
if(VehicleID == -1 )
{
VehicleID = strval(Vehicle);
if(VehicleID < 400 || VehicleID > 611 )
{
return Msg(playerid, \"{\"piros\"}Nincs ilyen jármû!\");
}
}
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pAngle);
JatekosInfo[playerid][spawnVehicle] = CreateVehicle(VehicleID, pX, pY, pZ+2.0, pAngle, ColorOne, ColorTwo, -1);
LinkVehicleToInterior(JatekosInfo[playerid][spawnVehicle], GetPlayerInterior(playerid));
PutPlayerInVehicle(playerid, JatekosInfo[playerid][spawnVehicle], 0);
Msg(playerid, \"{\"vzold\"}A jármû sikeresen le lett kérve!\");
}
} else {
Msg(playerid,\"{\"piros\"}You can not spawn vehicles in this zone!\");
}
return 1;
}