hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem...van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet [/quote]hát...ez egy jó kérdés...xd ritkán nézek bele az icludeokba....de leírom, miket használok, hátha #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include ennyi lenne ...de a régi mod is ezzel a pawno-val készült, ezekkel az inc-ekkel....szóval...nem tudom..
#include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre [/quote]egyedül az a_samp-ban és a samc-ban van....az a_samp-pal gondolom nem nagyon lehet hiba, a samc meg ennyi: public OnPlayerUpdate( playerid ){ if( GetPlayerMoney( playerid ) != GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) ){ResetPlayerMoney( playerid );GivePlayerMoney( playerid, GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) );} return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );}#if defined _ALS_OnPlayerUpdate #undef OnPlayerUpdate#else #define _ALS_OnPlayerUpdate#endif#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdateforward samc_OnPlayerUpdate( playerid );
public OnPlayerUpdate( playerid ){ if( GetPlayerMoney( playerid ) != GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) ){ResetPlayerMoney( playerid );GivePlayerMoney( playerid, GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) );} return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );}#if defined _ALS_OnPlayerUpdate #undef OnPlayerUpdate#else #define _ALS_OnPlayerUpdate#endif#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdateforward samc_OnPlayerUpdate( playerid );
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid ); #define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate van a módban OnPlayerUpdate callback? [/quote]nincs...de a régiben sincs.....se az fs-ekben.
public OnPlayerUpdate(playerid){ return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){ return 1;} akkor rakd bele nézd meg így megy ea régiben volt más/más verziójú include? [/quote]OnPlayerUpdate van benne xd az alatt van az anti crasher....amit már bemásoltam ....az include-ok meg ugyanazok..az egész ugyanaz, csak a gm új. ezért idegesít engem is xd