Szerző Téma: Halál gondok  (Megtekintve 516 alkalommal)

Halál gondok
« Dátum: 2013. szeptember 28. - 12:48:28 »
0 Show voters
Hi!
Amikor meghal a VIP akkor úgy van h vége a körnek modot vált, de ha nem VIP hal meg hanem vki más akkor is váltja a modot és úgy észleli mintha VIP halt vna meg...
Tud valaki segíteni?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
{
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, reason);
ResetPlayerWeapons(playerid);
        //TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
       //PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
        //Respawn[playerid] = SetTimerEx(\"RespawnTimer\", 5000, 0, \"i\", playerid);
        //GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Respawn 5 másodperc múlva\", 5000, 1);
}
else
{
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
GivePlayerMoney(killerid, 300);
        GameTextForPlayer(killerid, \"~w~+300$\", 2000, 6);
       }
        if(gTeam[playerid] == TEAM_VIP)
SendClientMessageToAll(COLOR_AQUA, \"Megölték a VIP-t!\");
vip = 0;
GameTextForAll(\"~y~TERRORISTÁK GYÕZTEK\", 5000, 1);
         Kovi = SetTimer(\"KoviTimer\", 3000, 0);
       KillTimer(gRoundTimer);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
{
   if(gTeam == TEAM_RABLOK)
   {
       SendClientMessage(i, -1, \"{FFFF00}Pénzjutalom! {00FF00}$1600\");
       GivePlayerMoney(i, 1600);
   }
        }
}
return 1;
}

Halál gondok
« Válasz #1 Dátum: 2013. szeptember 28. - 12:51:24 »
0 Show voters
Nemhinném, hogy most így mûködne, de próbáld meg :
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
        {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, reason);
                ResetPlayerWeapons(playerid);
        //TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        //PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
        //Respawn[playerid] = SetTimerEx(\"RespawnTimer\", 5000, 0, \"i\", playerid);
        //GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Respawn 5 másodperc múlva\", 5000, 1);
        }
        else
        {
            SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
                SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
                GivePlayerMoney(killerid, 300);
        GameTextForPlayer(killerid, \"~w~+300$\", 2000, 6);
        }
        if(gTeam[playerid] == TEAM_VIP)
                SendClientMessageToAll(COLOR_AQUA, \"Megölték a VIP-t!\");
                vip = 0;
                GameTextForAll(\"~y~TERRORISTÁK GYÕZTEK\", 5000, 1);
                Kovi = SetTimer(\"KoviTimer\", 3000, 0);
        KillTimer(gRoundTimer);
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                {
                if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
                {
                        if(gTeam == TEAM_RABLOK)
                        {
                            SendClientMessage(i, -1, \"{FFFF00}Pénzjutalom! {00FF00}$1600\");
                            GivePlayerMoney(i, 1600);
                        }
                }
}
return 1;
}

Halál gondok
« Válasz #2 Dátum: 2013. szeptember 28. - 13:20:37 »
0 Show voters
nem jó

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 28. - 16:35:25 )

meg lett oldva
« Utoljára szerkesztve: 2013. szeptember 28. - 16:35:25 írta speti9603 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal