Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
OnPlayerKeyStateChange
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: OnPlayerKeyStateChange (Megtekintve 546 alkalommal)
Ni€|{
40
OnPlayerKeyStateChange
«
Dátum:
2011. október 09. - 15:01:32 »
0
Voters list:
A fenti függvényt lehet valahogy IsPlayerInRangeOfPoint-ba rakni? Mert hibáa tettem bele.. Azt akarom, hogy csak akkor indítsa az animációt gombnyomásra ha rangen belül van.
Naplózva
Csabesz
7827
OnPlayerKeyStateChange
«
Válasz #1 Dátum:
2011. október 09. - 15:06:27 »
0
Voters list:
Hogyne lehetne..
[pawn]
public OnPlayerKeyStateChange ( playerid, newkeys, oldkeys )
{
if ( newkeys == KEY_FIRE )
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 5, X, Y, Z ) )
{
//
}
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Naplózva
Ni€|{
40
OnPlayerKeyStateChange
«
Válasz #2 Dátum:
2011. október 09. - 15:18:54 »
0
Voters list:
Köszönöm, én egyel kiljebb írtam az volt a baj. Zárom
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
OnPlayerKeyStateChange
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal