Szerző Téma: OnPlayerKeyStateChange  (Megtekintve 546 alkalommal)

OnPlayerKeyStateChange
« Dátum: 2011. október 09. - 15:01:32 »
0 Show voters
A fenti függvényt lehet valahogy IsPlayerInRangeOfPoint-ba rakni? Mert hibáa tettem bele.. Azt akarom, hogy csak akkor indítsa az animációt gombnyomásra ha rangen belül van.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 09. - 15:06:27 »
0 Show voters
Hogyne lehetne..
[pawn]
public OnPlayerKeyStateChange ( playerid, newkeys, oldkeys )
{
    if ( newkeys == KEY_FIRE )
    {
         if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 5, X, Y, Z ) )
         {
               //
         }
         return 1;
    }
    return 1;
}
[/pawn]

OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 09. - 15:18:54 »
0 Show voters
Köszönöm, én egyel kiljebb írtam az volt a baj. Zárom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal