Szerző Téma: Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.  (Megtekintve 868 alkalommal)

Nem elérhető Radikal

  • 273
  • Kenton
    • Profil megtekintése
Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 23:20:46 »
0 Show voters
Sziasztök!
Én egy kicsit töb kérdésel és segítség kérésel fordulok felétek.
Hát akor kezgyük szépen sorban ! :-)
1.Mûszerfal.
Szeretném kérdezni,ami található a Defensive módban a mûszerfal a job alsó sarokban,hogy lene lehetséges szinezni a egyéni kiírásokat,mongyük rá a sebeségett.
Itt egy kép hogy mire is gondolok! ~ http://kepfeltoltes.hu/view/140922/1010607_264578333697965_297207321_n_www.kepfeltoltes.hu_.png
2.Attach objects.
Ebben az esetben aszt szeretném kérdezni,szeretnék a szerveremre rakni másféle taxi jármûveket is.
Mongyük rá egy sentinelt,de nemtudom hogykéne eszt a Taxi objecktet úgy a tetejére rakni hogy ott is maragyon mozgás közben,bármilyen segítséget elfogadok!!
3.Pluginok
Mivel átírtam a defensivet 90% ígyhát átlet írva a kocsirendszer is.De másféle módon oldodtam meg az egészet (( vagyis barátom :) )).
Éshát lett betéve néhány új parancs is aminél valamilyen okkból kifagy a szerver,kaptam rá olyan választ hogy ez töb mint való színû hogy azért van mert a pluginokat frissíteni kellene (( igaz nemolyan rég frissítetem újakra de akkor is kipróbálnám )).
Eltudná valaki linkelni a legfrisseb pluginokat ?  :confused:
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 09. - 15:31:17 írta Flash »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.
« Válasz #1 Dátum: 2014. szeptember 22. - 23:53:58 »
0 Show voters
1.
A textdrawokat színezni így tudod:
 
~w~//fehér
~g~//zöld
~p~//lila
~b~//kék
~r~//piros
~y~//sárga
~l~//fekete
//ezzel pedig a szín mélysége állítható:
~h~//minél többször írod utána, annál világosabb
//pl
format(text, sizeof(text), \"~w~Sebesség:~b~ %.0f\", Speed(playerid));
TextDrawSetString(TextDraw, text);

 
2.
létrehozod a jármûvet változóra kötve...
ezután rárakod AttachObjectToVehicle-lel az objectet, és meg is vagy.
pl:
 

new Taxik[10];
new Jelzok[10];
public OnGameModeInit()
{
Taxik[0] = CreateVehicle(X, Y, Z, rotx, roty, rotz, szín1, szín2);
Jelzo[0] = CreateObject(id, X, Y, Z, rotx, roty, rotz);
AttachObjectToVehicle(Jelzo[0], Taxik[0], kocsiX, KocsiY, KocsiZ, rotx, roty, rotz);
return 1;
}

 
3.
itt akkor tudnánk jobban segíteni, ha látnánk a parancsot is. anélkül nem igazán, mert nem feltétlenül a plugin lehet a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2014. szeptember 22. - 23:56:15 írta JustaCube »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.
« Válasz #2 Dátum: 2014. szeptember 23. - 16:08:49 »
0 Show voters
A parancs kifagyást általában az sscanf okozza.
Elõször azt próbáld meg frissíteni.
Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356

Nem elérhető Radikal

  • 273
  • Kenton
    • Profil megtekintése
Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.
« Válasz #3 Dátum: 2014. szeptember 23. - 19:38:37 »
0 Show voters
Köszönöm Szépen !

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Mûszerfal,Attach objects,Pluginok.
« Válasz #4 Dátum: 2014. október 09. - 15:31:07 »
0 Show voters
[mod]Zártam![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal