Szerző Téma: Music  (Megtekintve 734 alkalommal)

Music
« Dátum: 2010. május 17. - 18:22:47 »
0 Show voters
Üdv,
Azt szeretném elérni hogy a skin választáskor, zene szóljon, majd spawn kor lekapcsoljon. Zene ID: 1068 (azt hiszem...)

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
Music
« Válasz #1 Dátum: 2010. május 17. - 18:30:08 »
0 Show voters
new pos[3];

 
Connecthez:
 
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1068,pos[0], pos[1], pos[2]);

 
Spawnhoz:
 
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1069,pos[0], pos[1], pos[2]); //itt leállítod

 
Ez még jól jöhet: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=94209.0

Music
« Válasz #2 Dátum: 2010. május 17. - 18:53:31 »
0 Show voters
Hali
Hibaüzenet jön a GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); sorra.
 
warning 213: tag mismatch

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
Music
« Válasz #3 Dátum: 2010. május 17. - 19:15:01 »
0 Show voters
maark, a tiéd azért nem jó mert csak akkor fogja hallani amikor felcsatlakozik de ha megöli magát és F4-et nyom, utána a skinválasztóba kerül akkor ott már nem fogja hallani :P:D

A \"skinválasztóhoz\" (OnPlayerRequestClass) a CameraPos meg iylenek alá beilleszted PlayerPlaySound(playerid, 1068, ide pedig az ami a CameraPos-nál vagy a PlayerPos-nál van);


(Szóval az X,Y,Z koordináták)


Ezt pedig az OnPlayerSpawn-hoz:


PlayerPlaySound(playerid, 1098, 0.0, 0.0, 0.0); <- ez tudtommal minden hangot ki tud kapcsolni (én is ezt használom)
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 17. - 19:17:17 írta Mike »

Music
« Válasz #4 Dátum: 2010. május 17. - 22:04:58 »
0 Show voters
PlayerPlaySound-hoz mindíg 0.0, 0.0, 0.0 a koordináta
Mert a játékoshoz képest állítja be a hangot.
Pl.: ha 0.0, 0.0, 5.0, akkor a játékos fölött játssza le egy kicsivel.. Ez igazán 5.1-ben érzodik.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal