ha az elején adsz neki értéket, globálisan, akkor mindig fix összeget fog adni.. 
a másik, hogy mivel nem írtad hol van az IsPlayerInRangeOfPoint, ezért nem tudjuk hogy rakod..
 
a harmadik, hogy nem használtál CODE taget, így átláthatatlan a kódod, illetve zavaró is.. 
 
nem ellenőrizted, hogy autóban van-e az ember, így a kódod lehet hibás. 
 
enum pInfo
{
    PlayerInfo
    pBankAccount
}
 
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -382.5363,-1426.1783,26.2084)) // Ha utolsó CP-hez ér
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 1;
        new string[256],
            munkapenz = 50 + random(160);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"[TESZT MUNKA]Szép volt! Itt a jutalmad. Használd egézséggel.\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE,\"[TESZT MUNKA]Kaptál egy kenyérre való pénzt.\");
        PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
        PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz;
   format(string, sizeof(string), \"~w~Fizetés! ~n~Összege:~g~$%d\", randcheck);
        GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1);
    }
    return 1;
}
 
 
			
			
			
				
   
      ha az elején adsz neki értéket, globálisan, akkor mindig fix összeget fog adni.. 
      a másik, hogy mivel nem írtad hol van az IsPlayerInRangeOfPoint, ezért nem tudjuk hogy rakod..
   
   
      a harmadik, hogy nem használtál CODE taget, így átláthatatlan a kódod, illetve zavaró is.. 
   
   
      nem ellenőrizted, hogy autóban van-e az ember, így a kódod lehet hibás. 
   
   
enum pInfo
{
    PlayerInfo
    pBankAccount
}
 
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -382.5363,-1426.1783,26.2084)) // Ha utolsó CP-hez ér
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 1;
        new string[256],
            munkapenz = 50 + random(160);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"[TESZT MUNKA]Szép volt! Itt a jutalmad. Használd egézséggel.\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE,\"[TESZT MUNKA]Kaptál egy kenyérre való pénzt.\");
        PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
        PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz;
   format(string, sizeof(string), \"~w~Fizetés! ~n~Összege:~g~$%d\", randcheck);
        GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1);
    }
    return 1;
}
   
       
   
 
ez mind szép és jó, de ha le fogja menteni, már pedig azért enum tagot használ, akkor helytelen a kivitelezés..
 
enum pInfo{pBankAccount};
 
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
 
PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz;
			
			
			
				
//szerény véleményem ezt hamar cseréld le :D
munkapenz = 50+random(160);
//erre
new munkapenz = jutalom(100,160);
stock jutalom(min, max){return random(max - min) + min;}
//szerintem jobb ha a 160-ból nem +1 értéket kap, hanem minimum 100-at