Szerző Téma: TextDrawok bonyulultsága  (Megtekintve 1334 alkalommal)

Heroic

  • Vendég
TextDrawok bonyulultsága
« Dátum: 2011. június 09. - 22:25:34 »
0 Show voters
Üdv Mindenkinek!
Sikerült megszereznem egy ismert mód TextDrawjának egy részét
amit szeretnék betenni a szerveremre.
de sehogyse akar menni a dolog.... xD
 

stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(textdraw == TD_Info)
{
new string[1024], part1[512], ido[128], korhazido, kocsiinfo[256], kocsi, Float:kocsihp;
korhazido = NeedMedicTime[playerid] - MedicTime[playerid];
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] > 0)
   Format(ido, \"Börtön: ~l~%dmp \", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
else if(korhazido > 0)
   Format(ido, \"Kórház: ~l~%dmp \", korhazido);
else
   ido = \" \";
new fizuinfo[128];
        kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(kocsi, kocsihp);
new model[24];
GetVehicleName(kocsi, model, sizeof(model));
Format(fizuinfo, \"Fizetés:~l~%dp~n~Összeg: ~l~%dFt~n~Szint: ~l~%d\", PlayerInfo[playerid][pPayDay],PlayerInfo[playerid][pPayCheck],PlayerInfo[playerid][pLevel]);
Format(part1, \"KészPénz: ~l~%dFt~n~Bank:~l~%dFt~n~%s~n~%s\", GetMoney(playerid), PlayerInfo[playerid][pAccount], fizuinfo, ido);
Format(kocsiinfo, \" Típus:~l~%s~n~ Benzin:~l~%d/100~n~ Akku:~l~%d/100~n~ Állapot: %.0f\", model, Gas[kocsi], (Akksi[kocsi] / 10), kocsihp,GetVehicleSpeed(kocsi));
if(!Jarmuben(playerid))
{
   Format(string, \"%s\", part1);
}
else
{
   Format(string, \"%s~n~~n~----Jármû----~n~~n~%s\", part1, kocsiinfo);
}
TextDrawSetString(InfoTextDraw[playerid], string);
}
return 1;
}
stock ShowTextDraw(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new Text:id;
if(textdraw == TD_Info)
{
if(!InfoTextDrawCreated[playerid])
{
   InfoTextDrawCreated[playerid] = 1;
   id = TextDrawCreate(498, 112, \"Betöltés...\");
   TextDrawAlignment(id, 1);
   TextDrawFont(id, 1);
   TextDrawSetShadow(id, 1);
   TextDrawColor(id, 0x00000066);
   TextDrawBackgroundColor(id, COLOR_LIGHTBLUE);
   TextDrawSetOutline(id, 1);
   TextDrawUseBox(id, 1);
   TextDrawBoxColor(id, 637);
   TextDrawLetterSize(id, 0.4, 0.9);
   TextDrawTextSize(id, 639, 0);
   InfoTextDraw[playerid] = id;
}
else
   id = InfoTextDraw[playerid];
TextDrawShowForPlayer(playerid, id);
}
return 1;
}

 
ez van nekem....
és amit még mellé szeretnék rakni az pedig..
 
stock TextDrawUpdate(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(textdraw == TD_Info)
{
new string[1024], sor1[512], sor2[512], ido[128], korhazido, frakcio[256], szervezet;
korhazido = NeedMedicTime[playerid] - MedicTime[playerid];
szervezet = PlayerInfo[playerid][pMember];
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] > 0)
   Format(ido, \" ~r~Borton: ~l~%dmp \", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
else if(korhazido > 0)
   Format(ido, \" ~r~Korhaz: ~l~%dmp \", korhazido);
else
   ido = \" \";
if(szervezet > 0)
   Format(frakcio, \"%s [Rang: %d]\", Szervezetneve[szervezet-1][2], PlayerInfo[playerid][pRank]);
else
   frakcio = \"Nincs\";
new fizuinfo[128];
Format(sor1, \" ~r~Bank: ~l~%dFt ~r~Frakcio: ~l~%s %s %s\", PlayerInfo[playerid][pAccount], frakcio, fizuinfo, ido);
Format(sor2, \" ~r~Ido: ~l~%s-%s-%s %s:%s   ~r~Weblapunk: ~l~www.Carbonrpg.atw.hu  ~r~TeamSpeak: ~l~NINCS\", Time(\"ev\"), Time(\"honap\"), Time(\"nap\"), Time(\"ora\"), Time(\"perc\"));
Format(string, \"%s~n~%s\", sor1, sor2);
TextDrawSetString(InfoTextDraw[playerid], string);
}
return 1;
}
stock ShowTextDraw(playerid, textdraw)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new Text:id;
if(textdraw == TD_Info)
{
if(!InfoTextDrawCreated[playerid])
{
   InfoTextDrawCreated[playerid] = 1;
   id = TextDrawCreate(0, 428, \"-asd.....- Informaciok betoltese...\");
   TextDrawAlignment(id, 1);
   TextDrawFont(id, 1);
   TextDrawSetShadow(id, 1);
   TextDrawColor(id, COLOR_BLACK);
   TextDrawBackgroundColor(id, COLOR_WHITE);
   TextDrawSetOutline(id, 1);
   TextDrawUseBox(id, 1);
   TextDrawBoxColor(id, 0x111133AA);
   TextDrawLetterSize(id, 0.4, 1);
   TextDrawTextSize(id, 640, 480);
   InfoTextDraw[playerid] = id;
}
else
   id = InfoTextDraw[playerid];
TextDrawShowForPlayer(playerid, id);
}
return 1;
}

 
kérem segítsetek!!!!!
Nagyon kellene :\'(

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 10. - 12:57:26 »
0 Show voters
Format helyett format.

Heroic

  • Vendég
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 10. - 12:58:45 »
0 Show voters
plz írd már le hogy tegyem be úgyhogy mind2 benn legyen egszerre..
Kérlek :\'( :\'(

Nem elérhető KiD

  • 233
    • Profil megtekintése
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 10. - 13:34:30 »
0 Show voters
Kisbetûvel legyen a \"format\"..

Heroic

  • Vendég
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 10. - 13:40:54 »
0 Show voters
értem.....
de attól hogy fogom tudni megcsinálni hogy mind2 textdraw be legyen rakva egyszerre?

Nem elérhető KiD

  • 233
    • Profil megtekintése
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #5 Dátum: 2011. június 10. - 14:00:38 »
0 Show voters
Berakod egymás alá..

Heroic

  • Vendég
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #6 Dátum: 2011. június 10. - 14:45:26 »
0 Show voters
nem jo.....

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #7 Dátum: 2011. június 10. - 17:33:07 »
+1 Show voters
elõre is elnézést kérek az offért, de szerintem nem csak engem irritál az egyedi titulusában a profi mapper felirat
mutasd mit tudsz

Heroic

  • Vendég
TextDrawok bonyulultsága
« Válasz #8 Dátum: 2011. június 10. - 17:45:23 »
0 Show voters
nem a mapperem a kérdés hanem hogy hogy csináljam meg

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal