Szerző Téma: Munka rendszer probléma!  (Megtekintve 778 alkalommal)

Munka rendszer probléma!
« Dátum: 2015. május 15. - 19:48:25 »
0 Show voters
/*Beépített Include-ok*/
#include <a_samp>      /*Ez szükséges az irányításhoz ami mindenféleképpen kell! (SA-MP Team által készített include)*/
#include <zcmd>         /*Ez szükséges a parancsokhoz.(Zeex által készített gyors parancsfeldolgozó)*/
#include <fixchars.h>   /*Ez szükséges magyar karakterekhez való könyvtár.(Gamestar által készített include)*/
/*Definiált Szín*/
#define COLOR_WHITE       0xFFFFFFFF /*Fehér szín*/
/*Definiált Dialógok*/
#define DIALOG_MUNKAK      26
#define DIALOG_PIZZA        27
#define DIALOG_BUS           28
#define DIALOG_TRASH        29
#define DIALOG_TRASHMASTER  30
#define DIALOG_TAXI        31
#define DIALOG_PLUMBER     32
/*Létrehozók*/
new
InJob[MAX_PLAYERS],
CanJob[MAX_PLAYERS],
PizzaCP[MAX_PLAYERS],
TrashCP[MAX_PLAYERS],
TaxiCP[MAX_PLAYERS],
PlumberCP[MAX_PLAYERS],
TrashMasterCP[MAX_PLAYERS],
BusCP[MAX_PLAYERS],
Bus[9],
PizzaBike[5],
Trasher[5],
Plumber[5],
TrashMaster[5],
Taxi[5],
/*Pickup létrehozók*/
PizzaPickup,
TrashPickup,
BusPickup,
TrashMasterPickup,
TaxiPickup,
PlumberPickup;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"R.F.S Munkarendszer Bekapcsolva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
/*Szövegek*/
Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Pizzás Munka\\nGyerünk!\" ,-1, 2391.7085,-1921.5283,13.3828 , 50,0,0 );
    Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Buszvezetői Munka\\n{80FFFF}Gyerünk!\" ,-1, 1795.7546,-1906.4749,13.3992 , 50,0,0 );
    Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Város tisztítói Munka\\n{80FFFF}Gyerünk!\" ,-1, 1699.7830,-1527.0579,13.3828 , 50,0,0 );
Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Szemét Szállítási Munka\\n{80FFFF}Gyerünk!\" ,-1, 1003.6010,-1349.2219,13.3388 , 50,0,0 );
Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Taxis Munka\\n{80FFFF}Gyerünk!\" ,-1, 1743.5216,-1862.2520,13.5765 , 50,0,0 );
Create3DTextLabel( \"{80FFFF}Csatorna tisztítói Munka\\n{80FFFF}Gyerünk!\" ,-1, 2154.8889,-1179.7399,23.8263 , 50,0,0 );
/*Pickupok*/
PizzaPickup = CreatePickup(1210,1,2391.7085,-1921.5283,13.3828);
BusPickup = CreatePickup(1210,1,1795.7546,-1906.4749,13.3992);
TrashPickup = CreatePickup(1210,1,1699.7830,-1527.0579,13.3828);
TrashMasterPickup = CreatePickup(1210,1,1003.6010,-1349.2219,13.3388);
TaxiPickup = CreatePickup(1210,1,1743.5216,-1862.2520,13.5765);
PlumberPickup = CreatePickup(1210,1,2154.8889,-1179.7399,23.8263);
/*Pizzás Motorok*/
PizzaBike[0] = AddStaticVehicle(448,2386.7029,-1927.7725,12.9827,0.4802,3,6);
PizzaBike[1] = AddStaticVehicle(448,2390.0244,-1927.7623,12.9828,359.8353,3,6);
PizzaBike[2] = AddStaticVehicle(448,2393.2952,-1927.4866,12.9829,0.3549,3,6);
PizzaBike[3] = AddStaticVehicle(448,2396.6223,-1927.2808,12.9823,0.8110,3,6);
/*Buszok*/
Bus[1] = AddStaticVehicleEx(431,1804.5000000,-1930.2000000,13.6000000,0.0000000,0,0,15);
Bus[2] = AddStaticVehicleEx(431,1800.6000000,-1930.1000000,13.6000000,0.0000000,0,0,15);
Bus[3] = AddStaticVehicleEx(431,1796.7000000,-1930.0000000,13.6000000,358.0000000,0,0,15);
Bus[4] = AddStaticVehicleEx(431,1792.7000000,-1929.8000000,13.6000000,357.9950000,0,0,15);
Bus[5] = AddStaticVehicleEx(431,1788.8000000,-1929.7000000,13.6000000,357.9950000,0,0,15);
Bus[6] = AddStaticVehicleEx(431,1784.9000000,-1929.7000000,13.6000000,357.9950000,0,0,15);
Bus[7] = AddStaticVehicleEx(431,1781.1000000,-1929.6000000,13.6000000,357.9950000,0,0,15);
Bus[8] = AddStaticVehicleEx(431,1777.1000000,-1929.4000000,13.6000000,357.9950000,0,0,15);
/*Szemétszállító Teherautó*/
Trasher[0] = AddStaticVehicle(574,1705.0427,-1535.8580,13.1080,92.2486,26,26);
Trasher[1] = AddStaticVehicle(574,1705.2225,-1528.1746,13.1080,89.2369,26,26);
Trasher[2] = AddStaticVehicle(574,1705.0095,-1521.2311,13.1079,90.7998,26,26);
Trasher[3] = AddStaticVehicle(574,1704.8004,-1512.2156,13.1144,89.5828,26,26);
TrashMaster[0] = AddStaticVehicle(408,1025.6414,-1340.7933,14.2109,92.2076,26,26);
TrashMaster[1] = AddStaticVehicle(408,1025.9044,-1345.4844,14.2145,90.2625,26,26);
TrashMaster[2] = AddStaticVehicle(408,1025.1118,-1349.4901,14.2136,89.9231,26,26);
TrashMaster[3] = AddStaticVehicle(408,1025.8677,-1353.3728,14.2075,91.6886,26,26);
/*Utasszállító Autó*/
Taxi[0] = AddStaticVehicle(420,1750.7018,-1857.2823,13.1945,89.8831,6,1);
Taxi[1] = AddStaticVehicle(420,1750.4619,-1851.9464,13.1948,91.3741,6,1);
Taxi[2] = AddStaticVehicle(420,1737.6317,-1852.2185,13.1918,91.5632,6,1);
Taxi[3] = AddStaticVehicle(420,1737.0862,-1857.4562,13.1916,89.3775,6,1);
/*Csatornatiszító Autó*/
Plumber[0] = AddStaticVehicle(552,2147.0779,-1189.6304,23.5091,269.3864,49,49);
Plumber[1] = AddStaticVehicle(552,2147.6392,-1184.7802,23.5080,270.3723,26,124);
Plumber[2] = AddStaticVehicle(552,2147.6797,-1180.3400,23.5132,267.8331,56,56);
Plumber[3] = AddStaticVehicle(552,2147.7651,-1175.7203,23.5140,271.0373,49,49);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"R.F.S Munkarendszer Kikapcsolva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CanJob[playerid] = 0;
    InJob[playerid] = 0;
PizzaCP[playerid] = 0;
TrashCP[playerid] = 0;
TaxiCP[playerid] = 0;
PlumberCP[playerid]= 0;
TrashMasterCP[playerid]= 0;
BusCP[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
for(new i = 0; i < 5; i ++)
{
if(vehicleid == PizzaBike)
{
    if(PizzaCP[playerid] == 0)
    {
        if(InJob[playerid] == 1)
        {
           PizzaCP[playerid] = 1;
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Vidd ki a pizzákat a megfelelő helyre!(Térkép jelzi!)\");
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
           SetPlayerCheckpoint(playerid,2375.8257,-1367.2861,23.8290,5);
        }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
if(vehicleid == Trasher)
{
    if(TrashCP[playerid] == 0)
    {
      if(InJob[playerid] == 2)
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Tisztítsd meg az utcákat a piszkoktól!(Térkép jelzi!)\");
           TrashCP[playerid] = 1;
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1427.5206,-1675.0787,13.3828,5);
                }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
if(vehicleid == Bus)
{
    if(BusCP[playerid] == 0)
    {
        if(InJob[playerid] == 3)
        {
           BusCP[playerid] = 1;
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Menj ki és szállítsd el az utasokat a megfelelő helyre!(Térkép jelzi!)\");
           DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1819.2928,-1925.3083,13.3831,5);
        }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
        if(vehicleid == TrashMaster)
{
    if(TrashCP[playerid] == 0)
    {
      if(InJob[playerid] == 4)
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Tisztítsd meg az utcákat a szeméttől!(Térkép jelzi!)\");
           TrashMasterCP[playerid] = 1;
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid,2178.1553,-2022.6599,13.0976,5);
                }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
if(vehicleid == Taxi)
{
    if(TrashCP[playerid] == 0)
    {
      if(InJob[playerid] == 5)
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Vidd el az utasokat a megfelelő helyre!(Térkép jelzi!)\");
           TaxiCP[playerid] = 1;
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid,370.2228,-2043.9639,7.6719,5);
                }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
if(vehicleid == Plumber)
{
    if(TrashCP[playerid] == 0)
    {
      if(InJob[playerid] == 6)
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Takarísd ki a csatornákat a megfelelő helyen!(Térkép jelzi!)\");
           PlumberCP[playerid] = 1;
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1617.8568,-1661.7112,13.5469,5);
                }
        else
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Ezen a munkahelyen telítva vannak nézz be majd később!\");
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         ClearAnimations(playerid);
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == PizzaPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PIZZA,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Pizzafutár\",\"Ha elfogadod a pizza futárkodást választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
else if(pickupid == BusPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUS,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Busz sofőr\",\"Ha elfogadod a buszsofőr munkát választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
else if(pickupid == TrashPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TRASH,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Utca tiszító\",\"Ha elfogadod az utca tisztítást választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
else if(pickupid == TrashMasterPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TRASHMASTER,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Szemét szállító\",\"Ha elfogadod a szemétszállítást választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
else if(pickupid == TaxiPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_TAXI,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Taxi sofőr\",\"Ha elfogadod a taxisofőrködést választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
else if(pickupid == PlumberPickup)
{
    if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Te már benne vagy a munkába!\");
    if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Várj 2 percet míg adnak neked munkát.\");
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PLUMBER,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Csatorna tisztító\",\"Ha elfogadod a csatornatiszítást választ az \'Elfogadom\' gombot \\n ha nem akkor válaszd a \'Mégsem\' gombot.\",\"Elfogadom\",\"Mégsem\");
}
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_MUNKAK)
{
    if(response)
    {
       switch(listitem)
       {
           case 0:
           {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid,1699.7830,-1527.0579,13.3828,5);
      }
               case 1:
               {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
       SetPlayerCheckpoint(playerid,1003.6010,-1349.2219,13.3388,5);
               }
               case 2:
               {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
       SetPlayerCheckpoint(playerid,1743.5216,-1862.2520,13.5765,5);
      }
      case 3:
      {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
       SetPlayerCheckpoint(playerid,2154.8889,-1179.7399,23.8263,5);
      }
      case 4:
      {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid,1795.7546,-1906.4749,13.3992,5);
      }
      case 5:
      {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Beszálltál a járműbe így kezdheted is a munkát.\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Info a munkából: {FFFFFF}Térkép segítségével megmutatja neked a megfelelő helyet.\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid,2391.7085,-1921.5283,13.3828,5);
      }
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_PIZZA)
{
if(response)
{
   CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 1;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj fel egy pizza motorra hogy elkezdhesd a munkát.\");
   }
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
else if(dialogid == DIALOG_BUS)
{
if(response)
   {
            CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 3;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj be egy buszra hogy elkezdhesd a munkát.\");
}
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
else if(dialogid == DIALOG_TRASH)
{
if(response)
{
    CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 2;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj be egy utca tisztító járműbe hogy elkezdhesd a munkát.\");
}
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
else if(dialogid == DIALOG_TRASHMASTER)
{
if(response)
   {
            CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 4;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj be egy kukás autóba hogy elkezdhesd a munkát.\");
}
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
else if(dialogid == DIALOG_TAXI)
{
if(response)
{
   CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 5;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj be egy taxiba hogy elkezdhesd a munkát.\");
}
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
else if(dialogid == DIALOG_PLUMBER)
{
if(response)
   {
   CanJob[playerid] = 1;
   InJob[playerid] = 6;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Elfogadtad a munkát,szállj be egy csatorna tisztító járműbe hogy elkezdhesd a munkát.\");
}
else if(!response)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Nem fogadtad el a munkát.\");
}
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(InJob[playerid] > 0)
{
switch(InJob[playerid])
{
case 1:
{
    switch(PizzaCP[playerid])
    {
        case 1:
        {
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PizzaCP[playerid] = 2;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Pizza eladásáért jár: ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2174.9355,-998.2769,62.9698,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Átadod Pizzát..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PizzaCP[playerid] = 3;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Pizza eladásáért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2138.3074,-1366.5510,24.9874,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Átadod Pizzát..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 3:
        {
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PizzaCP[playerid] = 4;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Pizza eladásáért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2381.6563,-1919.8063,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Átadod Pizzát..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
              case 4:
        {
            PizzaCP[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Pizza eladásáért jár ~y~+1200$\",3000,3);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Sikeresen befejezted a pizza kiszállítást!.\");
            InJob[playerid] = 0;
      }
   }
}
case 2:
{
    switch(TrashCP[playerid])
    {
        case 1:
        {
            TrashCP[playerid] = 2;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1148.7028,-1738.6108,13.4887,5);
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár ~y~+100$\",3000,3);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Tiszítod ezt az utcarészt..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            TrashCP[playerid] = 3;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1219.9762,-1408.0511,13.1774,5);
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár  ~y~+100$\",3000,3);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Tiszítod ezt az utcarészt..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 3:
        {
            TrashCP[playerid] = 4;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1691.7701,-1547.2465,13.3828,5);
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár  ~y~+100$\",3000,3);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Tiszítod ezt az utcarészt..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
             case 4:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Sikeresen befejezted az utca tisztítást.\");
            InJob[playerid] = 0;
            TrashCP[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár ~y~+1200$\",3000,3);
         SetTimerEx(\"CanJobAgain\",2*60*1000,0,\"i\",playerid);
      }
   }
}
case 3:
{
    switch(BusCP[playerid])
    {
      case 1:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 2;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2026.0149,-1939.6646,13.3312,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 3;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2084.6604,-1796.9105,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 3:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 4;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1955.1273,-1749.7797,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 4:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 5;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1759.8014,-1729.7681,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 5:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 6;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1472.7416,-1729.8488,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 6:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 7;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1329.4543,-1729.8508,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 7:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 8;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1212.7252,-1709.5157,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 8:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 9;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,851.4091,-1596.6584,13.3906,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 9:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 10;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,501.9023,-1581.3843,16.1348,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 10:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 11;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,293.1824,-1495.2087,32.6405,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 11:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 12;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,105.8622,-1530.1315,6.3631,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 12:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 13;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,160.8558,-1739.3748,4.7082,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 13:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 14;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,334.0088,-1809.2512,4.4871,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 14:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 15;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,131.8207,-1587.1880,10.8188,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 15:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 16;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,508.7386,-1594.9948,15.6110,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 16:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 17;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,824.8679,-1605.7289,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 17:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 18;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1068.9781,-1715.2346,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 18:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 19;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1476.9044,-1734.7644,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 19:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 20;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1757.1284,-1734.8700,13.3902,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 20:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 21;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1924.0065,-1754.7410,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 21:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 22;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2079.3945,-1795.9592,13.3828,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      case 22:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg leszállnak az utasok.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            BusCP[playerid] = 23;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Busz megállókért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1824.1299,-1902.0696,13.3609,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok fel/le szállása..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
              case 23:
        {
            BusCP[playerid] = 0;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Sikeresen leszállítottad az utasokat.\");
            InJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Buszsofőrködés befejezésért jár ~y~+1200$\",3000,3);
         SetTimerEx(\"CanJobAgain\",2*60*1000,0,\"i\",playerid);
      }
   }
}
case 4:
{
    switch(TrashMasterCP[playerid])
    {
        case 1:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg belerakják a szemetet a tárolóba.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TrashMasterCP[playerid] = 2;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2506.5288,-1667.8687,12.9301,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utca tisztítása a szeméttől..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg belerakják a szemetet a tárolóba.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TrashMasterCP[playerid] = 3;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2123.5469,-1342.1422,23.9844,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utca tisztítása a szeméttől..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 3:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg belerakják a szemetet a tárolóba.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TrashMasterCP[playerid] = 4;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Utca tisztításért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1003.6010,-1349.2219,13.3388,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utca tisztítása a szeméttől..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
              case 4:
        {
            TrashMasterCP[playerid] = 0;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Sikeresen be fejezted a szemét szállítást.\");
            InJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Szemétszállítás befejezésért jár ~y~+1200$\",3000,3);
         SetTimerEx(\"CanJobAgain\",2*60*1000,0,\"i\",playerid);
      }
   }
}
case 5:
{
    switch(TaxiCP[playerid])
    {
        case 1:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg az utas/ok kiszállnak az autóból.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TaxiCP[playerid] = 2;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Taxisofőrködésért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,370.2228,-2043.9639,7.6719,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utas kiszállítása a helyen..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg az utas/ok kiszállnak az autóból.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TaxiCP[playerid] = 3;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Taxisofőrködésért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,666.6267,-1275.0640,13.4609,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utas kiszállítása a helyen..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 3:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg az utas/ok kiszállnak az autóból.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            TaxiCP[playerid] = 4;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Taxisofőrködésért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1743.5216,-1862.2520,13.5765,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utas kiszállítása a helyen..\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
              case 4:
        {
            TaxiCP[playerid] = 0;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Congratulations you have finished your Trash Master tour.\");
            InJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Taxisofőr befejezésért jár ~y~+1200$\",3000,3);
         SetTimerEx(\"CanJobAgain\",2*60*1000,0,\"i\",playerid);
      }
   }
}
case 6:
{
    switch(PlumberCP[playerid])
    {
        case 1:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg megtisztítják a csatorna területét.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PlumberCP[playerid] = 2;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Csatorna tiszításáért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,1971.3253,-1838.0459,3.8598,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Csatorna tiszítása folyamatban...\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 2:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg megtisztítják a csatorna területét.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PlumberCP[playerid] = 3;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Csatorna tiszításáért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2673.7419,-1434.0851,16.0291,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Csatorna tiszítása folyamatban...\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
        case 3:
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Várj míg megtisztítják a csatorna területét.\");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            PlumberCP[playerid] = 4;
          GivePlayerMoney(playerid,100);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Csatorna tiszításáért jár ~y~+100$\",3000,3);
         SetPlayerCheckpoint(playerid,2154.8889,-1179.7399,23.8263,5);
         TogglePlayerControllable(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Csatorna tiszítása folyamatban...\");
         SetTimerEx(\"Freeze\",5000,0,\"i\",playerid);
      }
              case 4:
        {
            PlumberCP[playerid] = 0;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Sikeresen befejezted a csatorna tisztítást.\");
            InJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          GivePlayerMoney(playerid,1200);
         GameTextForPlayer(playerid,\"Csatornák tisztása befejezésért jár ~y~+1200$\",3000,3);
         SetTimerEx(\"CanJobAgain\",2*60*1000,0,\"i\",playerid);
      }
   }
}
}
return 1;
}
return 1;
}
forward CanJobAgain(playerid);
public CanJobAgain(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"MUNKA: {FFFFFF}Letelt a munkások ideje ha akarsz csatlakozhatsz az új munkához.\");
CanJob[playerid] = 0;
}
forward Freeze(playerid);
public Freeze(playerid)
{
if(InJob[playerid] == 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Pizza kiszállítása kész, menj tovább!\");
}
else if(InJob[playerid] == 2)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utca tisztítása kész, menj tovább!\");
}
else if(InJob[playerid] == 3)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok felszállítva, menj tovább!\");
}
else if(InJob[playerid] == 4)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Szemét szállítása kész, menj tovább!\");
}
else if(InJob[playerid] == 5)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Utasok beszálltak, menj tovább!\");
}
else if(InJob[playerid] == 6)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Csatorna tisztítása rendben van, menj tovább!\");
}
}
CMD:munkak(playerid,params[])
{
if(CanJob[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"ERROR: {FFFFFF}Várj 2 percet amíg adnak neked munkát.\");
if(InJob[playerid] > 0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HIBA: {FFFFFF}Neked még nincsen munkád!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Munkák: {FFFFFF}Válassz a munkák közül!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MUNKAK,DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkák\",\"Úttisztító munka\\nSzemétszállító\\nTaxi sofőr\\nCsatorna tisztító\\nBusz sofőr\\nPizzafutár\",\"Kiválaszt\",\"\");
return 1;
}

 
Ezzel van valami gond mert ha beírom /munkak előhozza a dialógot de ezen belül ha rákattintok valamelyikre nem csinál semmit (Se szöveg,se feladat) Ilyenkor mit csináljak?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Munka rendszer probléma!
« Válasz #1 Dátum: 2015. május 15. - 20:02:30 »
0 Show voters
Szerintem itt a dialogal van valami..Ha van a módodba már dialog vagy is ami a 26 idre hallgat akkor a scriptbe módosítsd akkorára hogy ne zavarja vagy pedig próbáld a  filterscripts sorba a legelső helyre. Talán az segít.

Munka rendszer probléma!
« Válasz #2 Dátum: 2015. május 16. - 08:13:58 »
0 Show voters
Ez-az hogy nincsen olyan dialóg ami zavarna mivel sorrendbe raktam az összeset.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. május 16. - 09:51:33 )

Végül is kipróbáltam és sikerült a te tanácsoddal. Köszönöm szépen! A témát Zárom.
« Utoljára szerkesztve: 2015. május 16. - 09:51:33 írta bazsina »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal