Szerző Téma: MTA object kapu mozgatás.  (Megtekintve 3889 alkalommal)

MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. november 29. - 20:00:25 »
0 Show voters
Üdv. Azt szeretném kérdezni hogy ha van egy kapu azt hogy tudom megcsinálni ugy higy elé állok és egy parancsal kinyitni/becsukni lécci segitsetek. elore is köszi

dnsdj

  • Vendég
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #1 Dátum: 2009. november 29. - 20:15:45 »
0 Show voters
PlayerToPoint... Wiki,forum,google :)

bitshoot

  • Vendég
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #2 Dátum: 2009. november 29. - 20:41:39 »
0 Show voters
Egy gyors példa,nem én irtam..:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/gateopenstacked\", true)) 
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 12 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 12)
    {
        if (PlayerToPoint(15, playerid,-1498.16,1981.16,48.14))
{
            MoveObject(stacked1,-1495.839600, 1975.548706, 49.129303, 12.0);
            SetTimer(\"stacked\", 12000, 0);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"Garázs ajtó 7 sec múlva zárodik.\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a HQ kaput.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            PlayerPlaySound(playerid, 1153, 1589.053344,-1638.123168,14.122960);
          }
          else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a közelébe !\"); }
}
//else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Stacked Deck !\");
return 1;
}

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #3 Dátum: 2009. november 29. - 20:42:54 »
0 Show voters
köszi, és ezt tegyem be csak ugy oda ? ovjectek alá és átirom természetesen a cuccokat benne ?

dnsdj

  • Vendég
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #4 Dátum: 2009. november 29. - 21:09:06 »
0 Show voters
O_o Ez csak 1 példa a player to point alat cseréld ki a te parancsodban lévo cuccokra o_O

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #5 Dátum: 2009. november 29. - 21:22:43 »
0 Show voters
nem értem én ezt :(

bitshoot

  • Vendég
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #6 Dátum: 2009. november 29. - 21:26:59 »
0 Show voters
RP módhoz kell?Ha igen dobj PMbe a kapu koordinátákat.
Ha nem ird.

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #7 Dátum: 2009. november 30. - 07:32:48 »
0 Show voters
üdv. Elküldtem pm be és nagyon hálás vagyok hogy segitesz. Köszi

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #8 Dátum: 2009. november 30. - 14:21:32 »
0 Show voters
csak egyszeru moveobject re gondolt nem tom minek kellett az az rp-s parancs -.-
megint csak idézni tom magam XD
Elso lépés
MTA ba lemenetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotba
Második lépés
Átkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt:   http://gtamap.delux-host.com/converter/
Így kapunk két CreateObject et
Harmadik lépés
new kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következo folyamatokba)
Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is  az a kapu
vagyis:
kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendorségre kell akkor csukott pl
Negyedik lépés
Eddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsot
OnPlayerCommandText alá ami így néz ki:
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true))
{
MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);
return 1;
}
majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object el
és már mozog is a kapunk
remélem segítettem
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 30. - 21:21:58 írta md12 »

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #9 Dátum: 2009. november 30. - 16:58:32 »
0 Show voters
üdv. vmiért nem megy ezt irja ki :
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6550) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6708) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6784) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8122) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8125) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8127) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8130) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14917) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14944) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6548) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"kapu\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #10 Dátum: 2009. november 30. - 18:09:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: Michael date=1259596712\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
üdv. vmiért nem megy ezt irja ki :
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6550) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6708) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6784) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8122) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8125) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8127) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8130) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14917) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14944) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6548) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"kapu\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
 
loose indentáció vagyis hogy egy szóközzel eltoltad vagy tab vagy ilyesmi a invalid function az érheto hogy érvénytelen funkció utcsó warning meg azt jelenti hogy létrehoztad, de nem használtad fel a new kapu; -t

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #11 Dátum: 2009. november 30. - 18:12:43 »
0 Show voters
csináltam filterscriptbe és /bunker-nyit parancsra kinyilik de /bunker-zar akkor nem megy fel :S
 
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
new bejaro;
public OnFilterScriptInit()
{
bejaro = CreateObject(980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633, 0, 0, 0);
print(\"kapu loaded\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(bejaro);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 980, 841.06610107422, -2067.9489746094, 14.60390663147);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"<Bocs de nem vagy admin!\");
        }
      return 1;
   }
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Bocs de nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Lécci segitsetek milehet a baj ?

Csabesz.

  • Vendég
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #12 Dátum: 2009. november 30. - 20:47:41 »
0 Show voters
Hiányzik a sebesség!
Így jó lesz:
 
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
new bejaro;
public OnFilterScriptInit()
{
bejaro = CreateObject(980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633, 0, 0, 0);
print(\"kapu loaded\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(bejaro);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro,841.06610107422, -2067.9489746094, 14.60390663147,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"<Bocs de nem vagy admin!\");
        }
      return 1;
   }
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro,840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Bocs de nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 01. - 17:18:30 írta Csabesz. »

MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #13 Dátum: 2009. november 30. - 22:24:08 »
0 Show voters
mostis ugyan az a /bunker-zar-nál nem történik semmi

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
MTA object kapu mozgatás.
« Válasz #14 Dátum: 2009. december 01. - 06:59:58 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
new bejaro;
public OnFilterScriptInit()
{
bejaro = CreateObject(980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633, 0, 0, 0);
print(\"kapu loaded\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(bejaro);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 841.06610107422, -2067.9489746094, 14.60390663147,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"<Bocs de nem vagy admin!\");
        }
      return 1;
   }
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Bocs de nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
benne volt egy object id ami nem kell így már tuti jó :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal