Szerző Téma: MSGBOXOK  (Megtekintve 1190 alkalommal)

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Dátum: 2011. november 20. - 19:21:10 »
0 Show voters
Sziasztok az a problémám hogy kirakok egy msgboxos cumot mondjuk /jobs és ott kijönnek a munkák rámegyek valamire és nem csinál semmit de nem csak a jobsnál a neonál a házvevõnél tehát mindenhol mi lehet a baj?
A modal van a baj?Vagy mivel már régóta ijen esetleg a LaAdmin? vagy mi??
+adok csak segitsééééééééééééééééééééééééééééééég :D

MSGBOXOK
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 20. - 20:12:40 »
0 Show voters
Bírom az ilyen helyzeteket!
Honnan tudjuk mi szerepel a módodban?
Esetleg ha bemásolnád tudnánk segíteni!

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 20. - 20:39:54 »
0 Show voters
a mód saját nem rakom be ha nem gond 2 éves cucc
 De röviden leírom
van benne egy pár tele elégé sok textdraw az lehet a baj hogy van egy olyan rész hogy 1 karaktert csak én mint admin használhatok talán az a baj? :-\\ :-\\ :-\\ :-\\

MSGBOXOK
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 20. - 20:52:29 »
0 Show voters
Nem értem!
Nem a modot kértem hogy másold be,hanem a parancsot.....meg az ahhoz tartozó OnDialogResponse-t!
Egyébként gondolom ilyen dialog-t akarsz:
\"Dialog_style_list.png\"
És ennek a stílusa nem MSG BOX
az msg box az ilyen:
\"Dialog_style_msgbox.png\"
Szóval ha olyat aakrsz,amit az elöbb mutattam:
 
DIALOG_STYLE_LIST 

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 20. - 21:18:06 »
0 Show voters
igen nah és ha ilyenkor ilyen helyre mek az nem jó de semmien dialogos szarnál sem...

MSGBOXOK
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 20. - 21:21:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: killse date=1321820286\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13583\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen nah és ha ilyenkor ilyen helyre mek az nem jó de semmien dialogos sz*rnál sem...
 
Ezt kifejtenéd bõvebben?

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 20. - 21:34:16 »
0 Show voters
csak annyit csinál hogy kijön rámész és ennyi semmi mást

MSGBOXOK
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 20. - 21:44:02 »
0 Show voters
OnDialogREsponse része kéne nekünk

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Válasz #8 Dátum: 2011. november 20. - 22:05:49 »
0 Show voters
ez a modban van? mert az összes cucc  script a modban ilyen rész meg nincs

MSGBOXOK
« Válasz #9 Dátum: 2011. november 20. - 22:46:46 »
0 Show voters
Akkor ez a gond.
Ezek nélkül hiába adsz választ a párbeszédpanelnek (dialognak), nem fog történni semmi.
Itt van példa a használatra (most csintem remélem megérte)
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_RULES 1000
#define DIALOG_VEHICLE_HEALTH 1200
#define DIALOG_NAME 1400
COMMAND:rules(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"Ne cheatelj\", \"Ok\", \"Elutasít\");
return 1;
}
COMMAND:vehiclehp(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEHICLE_HEALTH, DIALOG_STYLE_LIST, \"Állítsd be a jármûved HP-ját\", \"500\\n1000\",\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
COMMAND:myname(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Név váltás\", \"Írd be az új neved:\",\"Ok\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
    if(response)//Tehát ha az OK-ra kattint || mindig az elsõ választási lehetõség
    {
      SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Elfogadtad a szabályzatot\");
   }
   if(!response)//Ez meg ha az Elutasít-ra kattint || mindig a második választási lehetõség
   {
       SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Elutasítottad a szabályzatot\");
   }
}
if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_HEALTH)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)//Ha az 500-at választja ki és kétszer rákattint vagy 1x kattint rá és OK-t nyom
        {
            SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),500);
      }
      if(listitem == 1)//Ha az 1000-t választja ki és kétszer rákattint vagy 1x kattint rá és OK-t nyom
        {
            SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000);
      }
   }
   //ha nincs válasz akkor kilép a dialogból || ha a mégsére kattint
}
if(dialogid == DIALOG_NAME)
{
    if(response)//Ha az Ok-ra kattint és beírta az új nevet
    {
       SetPlayerName(playerid,inputtext);
   }
   //ha nincs válasz akkor kilép a dialogból || ha a mégsére kattint
}
return 1;
}
/*
DIALOG Típusok:
- DIALOG_STYLE_MSGBOX:
   Ez kiírja a dialogban amit itt megadsz, ez csak szöveg, pl szabályzatra szokták használni
- DIALOG_STYLE_LIST:
   Ebben választhatsz a megadott lehetõségek közül , \\n-el rakod új sorba õket.
- DIALOG_STYLE_INPUT:
   Ebben beírsz vmit a mezõbe...
** 0.3d-ben:
- DIALOG_STYLE_PASSWORD:
   Ugyanaz mint a DIALOG_STYLE_INPUT csak eltakarja a beírt szöveget, jelszóra használják
Dialog elõhívása:
ShowPlayerDialog(játékos, dialog_neve_vagy_idje [#define ...], dialog_típusa, dialog_fejléce, dialog_tartalma, gomb1, gomb2);
*/
   
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 20. - 23:32:47 írta staubka »

MSGBOXOK
« Válasz #10 Dátum: 2011. november 20. - 22:51:01 »
0 Show voters
tedd át módba... és am is mindent ott kellene tartani kivéve pl Házrendszer meg Admin rendszer..

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
MSGBOXOK
« Válasz #11 Dátum: 2011. november 20. - 23:49:38 »
0 Show voters
de a dialogot nem én csináltam,,,, am itt van a rész[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_NEON)
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
               SetPVarInt(playerid, \"Neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               SetPVarInt(playerid, \"Neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
               AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
          }
      if(listitem == 3)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 4)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 5)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 6)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
           if(listitem == 7)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
             if(listitem == 8)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 9)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 10)
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
            AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
         SendClientMessage(playerid, feher, \"neon felhelyezve a jármûvedre!\");
      }
      if(listitem == 11)
igy se megy :@ :@ :@ :@ :@
      {
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"));
         DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
         DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\"));
         DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
            DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"));
            DeletePVar(playerid, \"Status\");
         SendClientMessage(playerid, feher, \"Összes neon törölve jármûvedrõl!\");
          }
   }
}
return 0;[/pawn]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 20. - 23:50:47 )

igy se jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó de nem csak ez a többi sem tehát fogja valami

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 21. - 00:01:19 )

meg am is a garhouse sem jo :-[
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 21. - 00:01:19 írta killse »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal