Szerző Téma: MTA Map ---> GTA Samp  (Megtekintve 1567 alkalommal)

MTA Map ---> GTA Samp
« Dátum: 2010. január 22. - 10:55:35 »
0 Show voters
Üdv! Szeretném megtudni mitrontok el.. Berakom az objectet a többi közé odamegyek az adott helyre és mégsincs ott!
Esetleg valami kitapasztalt modszert vagy Tutorialt nemtudtok?
Elöre is kössz

MTA Map ---> GTA Samp
« Válasz #1 Dátum: 2010. január 22. - 12:22:56 »
0 Show voters
hat ha createobjectbe konvertalod, akkor lehet, hogy azert van, mert meghaladtak az objectek szama, a limitet.
Ajanlom az Xstreamer-t az jo.
U.i.: akkor nem tolti be ha 300-nal tobb objected van (XStreamer-nel ilyen nincs).

MTA Map ---> GTA Samp
« Válasz #2 Dátum: 2010. január 22. - 12:49:02 »
0 Show voters
Csak 1 baj van vele
0.3-nál Crash, ha 300nál több object van...
én YSI-t ajánlom..

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA Map ---> GTA Samp
« Válasz #3 Dátum: 2010. január 23. - 10:09:55 »
0 Show voters
Én xStreamert nem ajánlom az csak 100-150 obj tölt be eccerre és kicsi a draw distance. Én a Streamer Plguint ajánlom, simán visz 9000objectot(sztem többet is csak nekem ennyi van) letöltheto:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0
És ha az objectkoat nicsnen kedven CreateObject rol CreateDynamicObject  re átalakítani akkor rakd be ez a streamer.inc legaljára:
// Objects
#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject
#define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects
#define CountObjects CountDynamicObjects
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. - 10:14:09 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal