GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Filippo_Salieri - 2010. január 22. - 10:55:35

Cím: MTA Map ---> GTA Samp
Írta: Filippo_Salieri - 2010. január 22. - 10:55:35
Üdv! Szeretném megtudni mitrontok el.. Berakom az objectet a többi közé odamegyek az adott helyre és mégsincs ott!
Esetleg valami kitapasztalt modszert vagy Tutorialt nemtudtok?
Elöre is kössz
Cím: MTA Map ---> GTA Samp
Írta: Prof3]sSoR - 2010. január 22. - 12:22:56
hat ha createobjectbe konvertalod, akkor lehet, hogy azert van, mert meghaladtak az objectek szama, a limitet.
Ajanlom az Xstreamer-t az jo.
U.i.: akkor nem tolti be ha 300-nal tobb objected van (XStreamer-nel ilyen nincs).
Cím: MTA Map ---> GTA Samp
Írta: TengeriMalac - 2010. január 22. - 12:49:02
Csak 1 baj van vele
0.3-nál Crash, ha 300nál több object van...
én YSI-t ajánlom..
Cím: MTA Map ---> GTA Samp
Írta: kurta999 - 2010. január 23. - 10:09:55
Én xStreamert nem ajánlom az csak 100-150 obj tölt be eccerre és kicsi a draw distance. Én a Streamer Plguint ajánlom, simán visz 9000objectot(sztem többet is csak nekem ennyi van) letöltheto:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0
És ha az objectkoat nicsnen kedven CreateObject rol CreateDynamicObject  re átalakítani akkor rakd be ez a streamer.inc legaljára:
// Objects
#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject
#define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects
#define CountObjects CountDynamicObjects